  • 1. Data: 2003-05-14 13:30:12
    Temat: zwrot kosztów sądowych
    Od: k...@p...onet.pl

    Wygrałam sprawę sądową. Na wyroku jest zaznaczone, że firma z którą wygrałam ma
    zwrócić mi koszty sądowe. Zwróciłam się ustnie i pisemnie do tej firmy w
    sprawie zwrotu ale nic z tego nie wyszło. Czy muszę to załatwić znowu przez
    kancelarię adwokacką czy jest jakiś inny sposób bo nie mam zielonego pojęcia?
    Pomóżcie mi........Dziękuję z góry serdecznie.

    Pzdr. Karen

  • 2. Data: 2003-05-14 13:56:47
    Temat: Re: zwrot kosztów sądowych
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    pojęcia?
    > Pomóżcie mi........Dziękuję z góry serdecznie.

    Do sadu po klazule wykonalnosci i do komornika...

    Konrad

  • 3. Data: 2003-05-15 11:17:17
    Od: k...@p...onet.pl

    > Do sadu po klazule wykonalnosci i do komornika...

    Dzięki Konrad!

    Myślałąm, że ta czerwona duża pieczęć z tekstem Sądu to jest klauzula
    wykonalności (tam jest napisane, żeby wykonać :-P) Ale ciemna masa ze mnie :(((
    Skąd mam w sumie wiedziec jak to wygląda......

    Best regards
    Karen

  • 4. Data: 2003-05-15 13:33:00
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    :(((
    > Skąd mam w sumie wiedziec jak to wygląda......

    Hmm... no to moze juz masz klauzule. Moze z urzedu nadal sad.

    Jezeli juz jest to wystarczy do komornika.

    CO jest napisane dokladnie?

    Konrad

  • 5. Data: 2003-05-20 12:28:56
    Od: k...@p...onet.pl

    > CO jest napisane dokladnie?

    Cześć!
    Przepraszam za zwłokę po pierwsze :))
    Już mówię:
    wyrok:
    ustala sie:
    1 ...wstąpienie w stosunek najmu (...)..
    2....Zasądza od pozwanego kwotę 480,- tytułem zwrotu kosztów sądowych....Koniec
    wyroku...

    A pod spodem czerwona pieczęć z tekstem:

    Na oryginale właściwe pieczęcie ( i za zgodność)
    Dnia 18 lutego 2002 Sąd Rejonowy w Sz-nie poleca i nakazuje wszystkim urzędom
    i osobom których to może dotyczyć, aby postanowienia tytułu niniejszego
    wykonały oraz gdy o to prawnie wezwane będą, udzieliły pomocy.
    Tytuł wykonawczy wydano............i tu nazwisko mojego adwokata.
    Opłatę kancelaryjną pobrano w kwocie........
    Sędzia........

    I tak to wygląda.
    Co z tym fantem zrobić dalej?

    Pzdr Karen