  • 21. Data: 2006-05-05 15:50:38
    Temat: Re: kontrola komórki
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    CiepliX napisał(a) :

    > O ile mi wiadomo

    Skąd?

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 22. Data: 2006-05-05 15:52:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Cyberix napisał(a) :

    > Dziwny to telefon, że numer ma naklejony na obudowe :(
    > Nie zapomniaj że numer jest również a papierach od telefonu... o ile je
    > masz...

    Taaaa, przy sobie 8-O ?

  • 23. Data: 2006-05-05 16:52:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Krzysztof Wiktor [###k...@p...onet.pl.###] napisał:
    >

    > Jest to robione w ramach kontroli osobistej - §16 Rozporządzenia Rady
    > Ministrów z dnia 26 lipca 2005 r. w sprawie sposobu postępowania przy
    > wykonywaniu niektórych uprawnień policjantów
    >
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20051411186&typ
    > e=2&name=D20051186.pdf

    A któryz to niby paragraf tego rozporządenia pozwala na grzebanie bez
    podstaw w mojej komórce?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 24. Data: 2006-05-05 17:31:20
    Od: "yuras" <p...@o...eu>

> [...]
    > Ministrów z dnia 26 lipca 2005 r. w sprawie sposobu postępowania przy
    > wykonywaniu niektórych uprawnień policjantów

    Czyli hulaj dusza , piekla nie ma ,wszystko wolno.A oblatany jestes w tych
    paragrafach
    juras

  • 25. Data: 2006-05-05 19:56:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    yuras [###p...@o...eu.###] napisał:

    > Czyli hulaj dusza , piekla nie ma ,wszystko wolno.

    Wszystko, jak wszystko. W każdym razie kontrolować komórki wolno.

    > A oblatany jestes w tych paragrafach

    Takie życie :-)

  • 26. Data: 2006-05-05 21:12:16
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Jest to robione w ramach kontroli osobistej - §16 Rozporządzenia Rady
    > Ministrów z dnia 26 lipca 2005 r. w sprawie sposobu postępowania przy
    > wykonywaniu niektórych uprawnień policjantów

    Ten przepis reguluje tylko sposob przeprowadzenia takiego przeszukania, ale
    podstawowa kwestia jest przeslanka, ktora jest uzasadnione podejrzenie, ze

    1). komorka pochodzi z nielegalnego zrodla
    2). komorke dana osoba posiada przy sobie (art. 219 kpk)

    Problemem jest wiec owo uzasadnione podejrzenie - nie co do kazdego przeciez
    posiadacza telefonu mamy, z samego faktu posiadania telefonu, uzasadnione
    podejrzenie, ze jego aparat pochodzi z nielegalnego zrodla.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 27. Data: 2006-05-06 00:45:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    SQLwysyn [###s...@s...pl.###] napisał:
    > wiadomości news:e3dmoj$5rt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Rady

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20051411186&typ
    > A któryż to niby paragraf tego rozporządzenia pozwala na grzebanie
    bez
    > podstaw w mojej komórce?

    Nawet go zacytowałeś z mojego posta.

  • 28. Data: 2006-05-06 00:47:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Michał Wilk [###m...@g...pl.###] napisał:

> [...]
    > podejrzenie, ze 1). komorka pochodzi z nielegalnego zrodla
    > 2). komorke dana osoba posiada przy sobie (art. 219 kpk)

    kpk nie ma tu zastosowania, bowiem mowa o czynności
    administracyjno-porządkowej.

> [...]
    telefonu,
    > uzasadnione podejrzenie, ze jego aparat pochodzi z nielegalnego

    No i policjanci z tego co mi wiadomo nie napadają kolejno
    przypadkowych przechodniów pałając chęcią odczytania numerów IMEY ich
    telefonów.

  • 29. Data: 2006-05-06 04:16:26
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Rady
> [...]

    NAdal czekam na wyjaśnienie, który fragment tego paragrafu upoważnia do
    prewencyjnego grzebania w mej komórce?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 30. Data: 2006-05-06 04:17:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Wszystko, jak wszystko. W każdym razie kontrolować komórki wolno.

    Nie widze podstawy prawnej.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt