  • 1. Data: 2006-05-04 19:45:38
    Temat: co (lepiej) robić ze znalezioną amunicją ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Dziś miałem wątpliwą przyjemność po raz kolejny przekonać się, że
    praworządnosć nie popłaca ;)

    Mianowicie w trakcie wyprowadzki znalazłem pudełeczko po filmie z jednym
    ślepakiem i jednym nabojem do kbks-u (znalezione jakieś 16 lat temu -
    pod koniec podstawówki, czy może na początku liceum, o ile dobrze pamiętam).

    Jako porządny obywatel zaniosłem za komisariat w celu "utylizacji" ;)

    A jakie z tego ceregiele wynikły... Protokół zatrzymania amunicji,
    spisanie zeznań oraz przeszukanie lokalu (fakt - bardziej takie
    pro-forma, które trwało może z 5 minut, ale zawsze).

    Rada na przyszłość - znalezioną amunicję należy zakopać lub spuścić do
    kibla ;-P

  • 2. Data: 2006-05-04 20:58:38
    Temat: Re: co (lepiej) robić ze znalezioną amunicją ;)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Andrzej Lawa [###a...@l...SPAM_PRECZ.com.###] napisał:

    > Rada na przyszłość - znalezioną amunicję należy zakopać lub spuścić
    do
    > kibla ;-P

    A wystarczyło powiedzieć, że znalazłeś leżące w parku.

  • 3. Data: 2006-05-04 21:38:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > A wystarczyło powiedzieć, że znalazłeś leżące w parku.

    Mam paskudny nawyk mówienia prawdy ;)

  • 4. Data: 2006-05-04 21:53:30
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > do
    >
    > A wystarczyło powiedzieć, że znalazłeś leżące w parku.

    I otovczyliby caly park.. I przyjechalaby antyterrorka... I telewizja...
    I moze PRemier ;)

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 5. Data: 2006-05-04 22:11:44
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Mam paskudny nawyk mówienia prawdy ;)

    No ale przecież znalazłeś, tyle że dawno :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 6. Data: 2006-05-05 13:43:22
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Rada na przyszłość - znalezioną amunicję należy zakopać lub spuścić do
    > kibla ;-P

    Ja za mlodych lat robilem tak:
    - bierzemy dwie sztuki widelek drewnianych - takie jak na proce, tylko
    mniejsze
    - wbijamy w ziemie - rozstaw troche mniejszy niz dlugosc naboju
    - bierzemy krotka swieczke (ogarek) - ustawiamy pomiedzy widelkami
    - podpalamy swieczke
    - kladziemy naboj na widelki
    - chowamy sie za drzewo lub mur
    - czekamy na fajne BUUM

    Jest to zawsze jakis sposob a przy okazji troche zabawy :-D

    Oczywiscie nie polecam tego sposobu ;-)

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 7. Data: 2006-05-05 20:30:06
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 04.05.2006 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Jako porządny obywatel zaniosłem za komisariat w celu "utylizacji" ;)

    "Nadgorliwość również powinna być karana" (Napoleon) :]
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 8. Data: 2006-05-08 11:18:52
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Jako porządny obywatel zaniosłem za komisariat w celu "utylizacji" ;)

    Gdybys zaniosl wieksza ilosc amunicji, to wzieliby z pocalowaniem reki. A
    tak to masz babo placek ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2006-05-08 12:32:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Mazi napisał(a):

    > Ja za mlodych lat robilem tak:

    Ciesz się że masz (?) wszystkie kończyny ;)

  • 10. Data: 2006-05-08 12:50:08
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Ciesz się że masz (?) wszystkie kończyny ;)

    To bylo za mlodych lat - teraz bym tak nie kombinowal ;-)

    --
    pozdrawiam Mazi