  • 1. Data: 2006-05-04 19:56:05
    Temat: kontrola komórki
    Od: "Krzysztof Wiktor" <k...@p...onet.pl>

    Widziałem, wielokrotnie jak policja podczas legitymowania młodych ludzi
    odbierała telefon komórkowy a następnie sprawdzała w bazie danych imei.
    Ciekawi mnie jaka jest podstawa prawna do takiego działania.
    Żeby co by ;), to zdaje sobie sprawę z tego, że masa telefonów jest
    kradzionych i jest to działanie w celu szukania utraconych telefonów.
    Skuteczność, to już inny temat.
    Zadałem pytanie na grupie pl.rec.wroclaw ale ...... :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Krzysztof Wiktor

    www.sw.org.pl

  • 2. Data: 2006-05-04 19:58:06
    Temat: Re: kontrola komórki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Krzysztof Wiktor [###k...@p...onet.pl.###] napisał:

    Jest to robione w ramach kontroli osobistej - §16 Rozporządzenia Rady
    Ministrów z dnia 26 lipca 2005 r. w sprawie sposobu postępowania przy
    wykonywaniu niektórych uprawnień policjantów

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20051411186&typ
    e=2&name=D20051186.pdf

  • 3. Data: 2006-05-04 20:03:32
    Od: "Momus" <fjk1@póćżtą.wp.pł>

    Użytkownik "Krzysztof Wiktor" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Skuteczność, to już inny temat.
    > Zadałem pytanie na grupie pl.rec.wroclaw ale ...... :)

    A widziałeś jak policja sprawdza numery kontrolowanych samochodów
    i to niekoniecznie te rejestracyjne?

    --
    Momus

  • 4. Data: 2006-05-04 20:12:27
    Od: RB <t...@t...tst.pl>

    Krzysztof Wiktor napisał(a):
> [...]
    > Żeby co by ;), to zdaje sobie sprawę z tego, że masa telefonów jest
    > kradzionych i jest to działanie w celu szukania utraconych telefonów.
    to pewnie jacyś niepoinformowani są że kradzione są już blokowane,
    lepiej jakby pochodzili po komisach i poszukali resztek kradzionych bo
    są rozbierane na części

  • 5. Data: 2006-05-04 20:15:55
    Od: "Krzysztof Wiktor" <k...@p...onet.pl>

    Dnia 04-05-2006 o 22:03:32 Momus <fjk1@póćżtš.wp.pł> napisał:

    > Użytkownik "Krzysztof Wiktor" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [..........]

    > A widziałeś jak policja sprawdza numery kontrolowanych samochodów
    > i to niekoniecznie te rejestracyjne?

    Tak, widziałem, ale auto nie znika Ci z oczu w czasie kontroli :) a
    telefon "idzie" razem z panem policjantem do radiowozu.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Krzysztof Wiktor

    www.sw.org.pl

  • 6. Data: 2006-05-04 20:52:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Krzysztof Wiktor wrote:

    > Tak, widziałem, ale auto nie znika Ci z oczu w czasie kontroli :) a
    > telefon "idzie" razem z panem policjantem do radiowozu.

    Moze dlatego, ze auto ciezko wniesc do radiowozu ;)

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 7. Data: 2006-05-04 20:56:00
    Od: zly <b...@p...fm>

    W dniu 2006-05-04 22:15, Krzysztof Wiktor napisał(a):

    > Tak, widziałem, ale auto nie znika Ci z oczu w czasie kontroli :) a
    > telefon "idzie" razem z panem policjantem do radiowozu.

    A to roznie. Mnie poprosili o wpisanie kodu, gosciu sprawdzil, potem o
    wyjecie baterii i tez sprawdzil. Tel caly czas na widoku

    marcin

  • 8. Data: 2006-05-04 22:54:28
    Od: buraxta <b...@g...com>

    zly wrote:
    > A to roznie. Mnie poprosili o wpisanie kodu, gosciu sprawdzil, potem o
    > wyjecie baterii i tez sprawdzil. Tel caly czas na widoku

    W moim przypadku miałem podobnie - Pan spisał sobie numerek na kartkę i
    z nią poszedł do radiowozu. Inna sprawa, że trwało to ze dwa razy dłużej
    przez to spisywanie :)

    Korzystając z okazji zagadnąłem szanowną władzę po co sprawdzają te
    numery, skoro można je łatwo zmienić i dałem im radę, że powinni
    porównywać je z naklejką na telefonie - jeśli numery byłyby różne to
    sprawdzić oba, a jeśli naklejki w ogóle by nie było to już może paść
    podejrzenie, że kradziony telefon. Niestety upierali się przy swojej
    wersji, że numeru IMEI nie można zmienić ;)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 9. Data: 2006-05-04 23:01:51
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > Skuteczność, to już inny temat.
    > Zadałem pytanie na grupie pl.rec.wroclaw ale ...... :)

    to po co sie chwalą podczas kontroli że mają komóre przy sobie?

  • 10. Data: 2006-05-04 23:33:28
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to po co sie chwalą podczas kontroli że mają komóre przy sobie?
    Nie pytaja , jak sprawdzaja co masz w kieszeniach.

    K.