  • 1. Data: 2006-05-04 18:55:52
    Temat: zaplata zachowku
    Od: Jerry <o...@o...pl>

    W jakim czasie od otrzymania spadku spadkobierca musi zapłacić zachowek?

    Pozdrawiam, Jerry

  • 2. Data: 2006-05-05 07:35:51
    Temat: Re: zaplata zachowku
    Od: "help justice" <i...@h...org>

    Użytkownik "Jerry" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W jakim czasie od otrzymania spadku spadkobierca musi zapłacić zachowek?

    Zakończona już jest sprawa o stw. nabycia spadku?

  • 3. Data: 2006-05-05 11:07:37
    Od: Jerry <o...@o...pl>

    Dnia Fri, 5 May 2006 09:35:51 +0200, help justice napisał(a):

    > Użytkownik "Jerry" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Zakończona już jest sprawa o stw. nabycia spadku?

    Tak, zakończona

  • 4. Data: 2006-05-05 11:33:43
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jerry napisał(a):
    > W jakim czasie od otrzymania spadku spadkobierca musi zapłacić zachowek?

    niezwłocznie po otrzymaniu wezwania do jego zapłaty

    KG

  • 5. Data: 2006-05-05 11:55:27
    Od: "help justice" <i...@h...org>

    > Tak, zakończona

    To za mało. Kolejna sprawa w sądzie: o przyznanie zachowku.
    Spadkobierca pominięty może wcale nie domagać się zachowku.
    Spadkobierca testamentowy nie musi wychodzić z inicjatywą do wypłaty
    zachowku.

  • 6. Data: 2006-05-06 06:38:21
    Od: Jerry <o...@o...pl>

    Dziękuję Kam i Help Justice za pomoc.

    Pozdrawiam, Jerry

  • 7. Data: 2006-05-08 08:34:27
    Od: "help justice" <i...@h...org>

    > Dziękuję Kam i Help Justice za pomoc.

    było to zaledwie 'muśnięcie' tematu :-)

  • 8. Data: 2006-05-08 22:06:39
    Od: Jerry <o...@o...pl>

    Dnia Mon, 8 May 2006 10:34:27 +0200, help justice napisał(a):

    > Użytkownik "Jerry" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > było to zaledwie 'muśnięcie' tematu :-)

    Tak też przypuszczałemm :) Ale nie mnie rzecz dotyczy i nie mam tylu
    informacji, żeby na bieżąco prowadzić rozmowę. W każdym razie - Dzięki! :)
    Pozdrawiam, Jerry