  • 1. Data: 2006-05-04 19:21:41
    Temat: OSA - jak zarejestrowac
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    "Wykopalem" stary motor OSA po ojcu. Motor z 60tych lat, ojciec byl
    pierwszym wlascicielem. Sprzet jest kompletny, tylko caly rozkrecony (ktos,
    kiedys chcial go odmalowac).
    Czy jest szansa zarejestrowac ten motor? Dokumenty dawno przepadly, nie wiem
    czy pchac sie w odbudowanie, czy na zlom z nim.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-04 19:34:46
    Temat: Re: OSA - jak zarejestrowac
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Wlasciwie mialo isc na pl.misc.samochody, ale sadze ze tu tez beda
    zorientowane osoby.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-05-04 20:15:58
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Czy Ojciec zyje? Wtedy nie powinno byc wiekszych problemow z wydaniem dowodu
    rej.
    Jezeli nie to dzwon do referatu rej.pojazdow wyjasnij sprawe moze cos
    podpowiedza.

    K.

  • 4. Data: 2006-05-04 20:33:53
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Czy Ojciec zyje? Wtedy nie powinno byc wiekszych problemow z wydaniem
    > dowodu rej.
    > Jezeli nie to dzwon do referatu rej.pojazdow wyjasnij sprawe moze cos
    > podpowiedza.

    Dzieki. Jutro zadzwonie sie spytac.

  • 5. Data: 2006-05-04 20:57:01
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Ja jakieś 20 lat temu złożyłem Komara ze złomu. Do zarejestrowania składaka
    wymagane były dokumenty na ramę, opony i silnik. Ja kupiłem tylko ramę i
    silnik. Kierownik w urzędzie odmówił mi rejestracji. Powiedział, żebym
    poszedł do sklepu "tam jest Waldek - mój znajomy, powiedz, że cię przysłałem
    i że potrzebny jest rachunek na opony". Nie odważyłem się. A były to czasy,
    gdy benzyna była na kartki i żeby ją kupić trzeba było mieć zarejestrowany
    sprzęt.

    Tyle mojego doświadczenia z rejestracją sprzed lat.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 6. Data: 2006-05-04 21:09:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Baczek [###m...@p...onet.pl.###] napisał:

    Da się go zarejestrować jako zabytek, jeśli się nie mylę. jeśli tak
    się nie da, to nie da się w ogóle.

  • 7. Data: 2006-05-05 12:13:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Baczek wrote:
    > Wlasciwie mialo isc na pl.misc.samochody, ale sadze ze tu tez beda
    > zorientowane osoby.

    Prędzej pl.rec.motocykle - tylko najpierw poszukaj w archiwum, bo Cię
    zlinczują, jeśli pytanie niedawno padło ;)

  • 8. Data: 2006-05-05 12:49:56
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 5 maj o godzinie 14:13, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > .... tylko najpierw poszukaj w archiwum, bo Cię zlinczują, jeśli
    > pytanie niedawno padło ;)

    Lawa - nie pitol fleków :P

    --
    Herbi
    05-05-2006 14:49:54

  • 9. Data: 2006-05-12 10:42:15
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Baczek wrote:
    > "Wykopalem" stary motor OSA po ojcu (...) caly rozkrecony
    Jak go złożysz, to się okaże, że to nie motor tylko skuter ;)
    Fonon