  • 41. Data: 2007-12-01 00:17:55
    Temat: Re: OT, było: kontrola...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fij66b$cf5$4@inews.gazeta.pl...

    > Ano właśnie, zapomniałem, że miałem sprawdzić, bo coś mi się te rewelacje
    > Roberta w głowie nie mieściły. Art. 2 pkt 6 ustawy, a dokładnie 9
    > ostatnich wyrazów ;-)

    Macie rację. Nie doczytałem. Pracownik ochrony bez licencji może pracować w
    sklepie i ma uprawnienia ochroniarza za wyjątkiem użycia środków przymusu
    bezpośredniego oraz broni palnej.

  • 42. Data: 2007-12-01 05:42:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Macie rację. Nie doczytałem. Pracownik ochrony bez licencji może
    > pracować w sklepie i ma uprawnienia ochroniarza za wyjątkiem użycia
    > środków przymusu bezpośredniego oraz broni palnej.

    Ale o ile pamiętam mieli to zmienić i w każdym większym sklepie/centrum
    handlowym wszyscy ochroniarze będą musieli być licencjonowani.

    Wiadomo komuś coś, jak to się toczy?

  • 43. Data: 2007-12-01 14:25:32
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 01 Dec 2007 01:17:55 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Macie rację. Nie doczytałem. Pracownik ochrony bez licencji może
    > pracować w sklepie i ma uprawnienia ochroniarza za wyjątkiem użycia
    > środków przymusu bezpośredniego oraz broni palnej.

    Ano właśnie. I to nie tylko w sklepie, ale wszędzie tam, gdzie plan
    zabezpieczenia nie nakłada obowiązku korzystania z usług licencjonowanych.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/