  • 1. Data: 2007-11-21 11:09:50
    Temat: Prezydent RP - obowiązek meldunkowy i inne "drobiazgi"
    Od: Kurek 6 <n...@a...pl>

    Dz.U. 1974 Nr 14 poz. 85
    USTAWA
    z dnia 10 kwietnia 1974 r.
    o ewidencji ludności i dowodach osobistych

    niedawno były wybory, gdzie głosował Prezydent RP Lech Kaczyński i żona ?
    w miejscu pobytu stałego? czy czasowego?
    czy wogóle Pan Prezydent dopełnił obowiązku meldunkowego na Krakowskim
    Przedmieściu ? bo zdaje się tam przebywa bez zamiaru pobytu stałego (art. 7
    ustawy).
    Czy Pan Prezydent dokonał wymiany dowodu osobistego ?

    googlowałem trochę szukając aktów prawnych zwalniających Prezydenta RP z
    dokonywania pewnych czynności administracyjnych i niczego konkretnego nie
    wygooglowałem.

    --
    Kurek 6

  • 2. Data: 2007-11-21 11:14:57
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 12:09:50 +0100, Kurek 6 napisał(a):

> [...]
    > się tam przebywa bez zamiaru pobytu stałego (art. 7 ustawy). Czy Pan
    > Prezydent dokonał wymiany dowodu osobistego ?

    Ze stosownym pytaniem powinieneś zwrócić się do Kancelarii Prezydenta.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/