  • 1. Data: 2002-01-31 18:31:18
    Temat: koncesja
    Od: "mikuch" <m...@p...onet.pl>

    cze

    czy to prawda że na świadczenie pewnych usług związanych z internetem trzeba
    mieć pozwolenie (koncesję), jeśli tak to na jakie (chodzi mi głównie o
    kawiarenkę internetową i udostępnianie miejsca na serwerze np. konta e-mail,
    www), jakie warunki trzeba spełnić aby taką koncesję uzyskać i ile ona
    kosztuje

    z góry dzięki za pomoc

    mikuch

  • 2. Data: 2002-01-31 18:44:25
    Temat: Re: koncesja
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 31 Jan 2002, mikuch wrote:

    > czy to prawda że na świadczenie pewnych usług związanych z internetem trzeba
    > mieć pozwolenie (koncesję), jeśli tak to na jakie (chodzi mi głównie o

    Tak, ale tylko na usługi teleinformatyczne (dzierżawienie łącza).
    Prowadzenie kawiarenki tylko wtedy może pod to podpadać jeśli jesteś
    jednocześnie ISPem.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-31 20:10:50
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <a3c2id$eve$1@news.onet.pl>, m...@p...onet.pl
    says...
> [...]
    > www), jakie warunki trzeba spełnić aby taką koncesję uzyskać i ile ona

    Nie, wystarczy zgloszenie dzialalnosci telekom. nie wymagajacej
    zezwolenia - koszt to znaczki skarbowe za 5 pln. Polecam lekture Ustawy
    Prawo Telekomunikacyjne, wszystko jest opisane.

    Ewentualnie http://www.teleprawo.lo.pl

    Leszek

  • 4. Data: 2002-02-01 22:20:53
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 Jan 2002 19:44:25 +0100, "Gwidon S. Naskrent"
    <n...@s...pl> wrote:

    >Tak, ale tylko na usługi teleinformatyczne (dzierżawienie łącza).

    Nie. Od bodajże roku nie ma już koncesji. Są jakieś szczątkowe
    zezwolenia, ale dużo prościej i taniej...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)