  • 1. Data: 2002-01-31 15:11:39
    Temat: dlugi ojca
    Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl>

    Witam,
    Mam takie do was pytanko. Moj ojciec ( bezrobotny / na rencie) w czasie
    ostatniego spotkania ze mna stwierdzil, ze moze sie stac tak, ze bede
    splacala jego dlugi. Zaznaczam, ze pracuje i mieszkam poza domem.
    Prosze o porade, czy moze sie tak stac, ze nagle ktos zapuka do mych drzwi i
    bedzie mial podstawe prawna do zarzadania ode mnie splaty jakiejs pozyczki
    zaciagnietej przez ojca.

    Valentine

  • 2. Data: 2002-01-31 15:40:51
    Temat: Re: dlugi ojca
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 31 Jan 2002, Dorota Orzeszak wrote:

    > Mam takie do was pytanko. Moj ojciec ( bezrobotny / na rencie) w czasie
    > ostatniego spotkania ze mna stwierdzil, ze moze sie stac tak, ze bede
    > splacala jego dlugi. Zaznaczam, ze pracuje i mieszkam poza domem.

    Znów to niedorzeczne pytanie...

    http://prawo.hoga.pl/_default_full.asp?strona=1&id=2
    110

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-31 17:22:30
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Znów to niedorzeczne pytanie...

    dlaczego niedorzeczne?...komornik nie przyjdzie, ale jak ojciec zostanie
    bez srodkow do zycia, to nie moze wystapic do sadu o alimenty placone przez
    jego dzieci?

  • 4. Data: 2002-01-31 17:46:48
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 31 Jan 2002, Rena wrote:

    > dlaczego niedorzeczne?...komornik nie przyjdzie, ale jak ojciec zostanie
    > bez srodkow do zycia, to nie moze wystapic do sadu o alimenty placone przez
    > jego dzieci?

    A dostanie je? Przecież z uwagi na charakter zobowiązań ojca można
    byłoby takie żądanie uznać za sprzeczne z ZWS. Ponadto przyznanie
    alimentów jest uzależnione od _usprawiedliwionych_ potrzeb powoda, a
    zobowiązania do spłacenia IMO takowymi nie są.

  • 5. Data: 2002-01-31 18:00:39
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

> [...]
    > alimentów jest uzależnione od _usprawiedliwionych_ potrzeb powoda, a
    > zobowiązania do spłacenia IMO takowymi nie są.

    to mnie troche pocieszyles, bo mam takich tesciowych, ze wszystkiego mozna
    sie po nich spodziewac...

  • 6. Data: 2002-02-01 09:47:02
    Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Znów to niedorzeczne pytanie...

    Przepraszam, za niedorzeczne pyatnie .......

    > http://prawo.hoga.pl/_default_full.asp?strona=1&id=2
    110

    Dziekuje za link :)

    Valentine