  • 131. Data: 2009-06-02 18:18:26
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 12:18:18 +0200, Emka napisał(a):

    > Przecież to jakiś absurd.

    No więc ja swoją umowę zawarłem z mbankiem 14-12-2000r. - korespondencja za
    pomocą poczty polskiej. Jeszcze jakieś pytania? Chcesz skan umowy?

  • 132. Data: 2009-06-02 20:25:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 20:18:26 +0200, Herald napisał(a):

    > No więc ja swoją umowę zawarłem z mbankiem 14-12-2000r. - korespondencja
    > za pomocą poczty polskiej. Jeszcze jakieś pytania? Chcesz skan umowy?

    Tak, ja mam umowę praktycznie z tego samego czasu (może ździebko
    wcześniej), wówczas faktycznie ksero dowodu wkładało się w kopertę i
    wysyłało do BRE.
    Śmieszniejsza weryfikacja była przez telefon.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 133. Data: 2009-06-02 20:31:52
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > No więc ja swoją umowę zawarłem z mbankiem 14-12-2000r. - korespondencja
    > za
    > pomocą poczty polskiej.

    No ale to było jakieś milion lat przed dinazaurami ;-)
    Zajrzyj jednak na stronę mBanku i sprawdź jak wygląda ta procedura obecnie.
    https://form.mbank.com.pl/wnioski/ek/index.html
    Polecam zwłaszcza zakładkę "wybierz sposób podpisania umowy".

  • 134. Data: 2009-06-02 20:43:44
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 15:26:21 +0200, Emka napisał(a)
    w:<news:h00ktt$kdl$1@news.onet.pl>:

    > Wystarczy im pieczęć firmy, pieczęć reprezentanta firmy

    A to firma musi mieć pieczęć?

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 135. Data: 2009-06-02 20:47:04
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Emka pisze:

    > Toś Ty chyba to konto na Ukrainie zakładał :)
    > W Polsce umowę podpisuje się przy kurierze i on ją zabiera i odsyła do
    > banku. A zanim coś Ci wręczy, to
    > sprawdza dowód osobisty, czy wszystko się zgadza.

    Co za bzdury :) Mam konto w mbanku, zona tez. Zadnej umowy kurierowi nie
    podpisywalem. Malo tego, cala umowe otrzymalem poczta i mialem podpisana
    odeslac. Nawet koperte swoja dali :D

    > Jak wyżej, przecież ta korespondencja trafia kurierem do rąk własnych
    > odbiorcy i swoją tożsamość trzeba poświadczyć dowodem osobistym.

    Nic takiego nie istnieje. W inteligo kurier tez ode mnie zadnego dowodu
    nie chcial.

    Jacek Kustra

  • 136. Data: 2009-06-02 20:49:24
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Emka pisze:

    > Konto w mBanku zakładałam dokładnie w 2002 roku.

    A ja w 2001, zona chyba w 2004. W zadnym wypadku nie bylo kuriera, tylko
    wszystko odbywalo sie za posrednictwem poczty. To samo z karta
    kredytowa. Chyba masz krotka pamiec i cos wymyslasz z tym kurierem bo w
    mbanku nigdy takich praktyk nie stosowano. Zawsze cala korespondencja
    odbywala sie za posrednictwem poczty, co potwierdzaja tez inni
    uczestnicy tego tematu :D

    > Może jeszcze kredytu w ten
    > sposób udzielają?

    Tak tez otrzymalem z mbanku karte kredytowa.

    Jacek Kustra

  • 137. Data: 2009-06-02 20:53:08
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Herald pisze:

    > No widzisz.... nie mam zamiaru cię przekonywać że początkowo umowa z
    > mbankiem była wysyłana zwykła pocztą, bez żadnych kurierów - podam tylko po
    > południu datę kiedy zawierałem umowę z mbankiem.
    > W jednym masz rację - mbank był pierwszym wirtualnym bankiem w Polsce.

    Nie poczatkowo, ale takie praktyki mbank stosowal zawsze do momentu
    pojawienia sie tych mkioskow. Dopiero od tego czasu zmienily sie u nich
    procedury .

    Jacek Kustra

  • 138. Data: 2009-06-02 20:54:37
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Baloo pisze:

> [...]
    > https://form.mbank.com.pl/wnioski/ek/index.html
    > Polecam zwłaszcza zakładkę "wybierz sposób podpisania umowy".

    Ale tak bylo na poczatku i trwalo dobrych kilka lat. Moja zona zakladala
    w mbanku konto w 2004 lub w 2005 roku i procedury byly dokladnie takie
    same. Wszystko za posrednictwem poczty. Ja takze jakos w 2005 czy 2006
    skladalem wniosek o karte kredytowa i takze wszystko odbywalo sie
    poprzez poczte.

    Jacek Kustra

  • 139. Data: 2009-06-02 21:01:09
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A to firma musi mieć pieczęć?

    Nie musi, ale powinna.
    Poza tym wiele instytucji jej po prostu wymaga (US, banki).

  • 140. Data: 2009-06-02 21:02:18
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał

    > Nic takiego nie istnieje.

    Tak, oczywiście. Na stronie mBanku też zapewne kłamią.

    > W inteligo kurier tez ode mnie zadnego dowodu nie chcial.

    Nie dopełnił zatem swoich obowiązków. Proste jak budowa cepa.
    Na Twoim miejscu poinformowałbym bank o tej sytuacji.
    No chyba, że to konto też zakładałeś hektar czasu temu i istotnie odbywało
    się to w atmosferze większego zaufania do klienta.