  • 1. Data: 2005-09-26 08:35:27
    Temat: Prawo autorskie
    Od: Tomasz T. Ciaszczyk <c...@c...pl>

    Mam pewien problem.

    Klient sobie zyczy aby mu zrobic strone, ale jako tlumaczenie strony
    niemieckiej firmy (niestety nie udalo mi sie dowiedziec jakie sa
    zaleznosci miedzy ta niemiecka firma a firma mojego klienta).

    Czy wystarczy ze w umowie zawre informacje ze klient sobie zyczy
    wykonanie strony wykorzystujac layout niemieckiej strony czy tez mimo
    takiego zapisu w umowie ja bede odpowiadal za zlamanie praw autorskich?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi :)

    Pozdrawiam,
    Tomasz T. Ciaszczyk

    --
    .: Email: c...@c...pl >< JID: c...@j...org :.
    .: Podobno istnieje emulator Amigi na pececie. :.

  • 2. Data: 2005-09-26 11:35:08
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dh8bsf$iuj$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, Tomasz T Ciaszczyk wrote:
> [...]
    > wykonanie strony wykorzystujac layout niemieckiej strony czy tez mimo
    > takiego zapisu w umowie ja bede odpowiadal za zlamanie praw autorskich?

    W konflikt popadniesz tylko wtedy jeśli tę stronę "wystawisz". Na to
    musisz mieć zgodę autora oryginału. Samym tłumaczeniem w żaden sposób nie
    narozrabiasz. Jeśli Ty tylko przetłumaczysz, a klient wystawi, to też nic
    Ci nie grozi.

    --
    Marcin