  • 71. Data: 2013-03-15 20:02:40
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > "znajduje się w jego władaniu".

    i we wladaniu mamusi, a wlasciwie w jej wladaniu, bo synek nie moze
    (pomijam fizyczna mozliwosc, skupiam sie na prawnej) bez jej zgody
    sprzedac go, dac komus, wyrzucic. Bez jej zgody nie moze nawet go
    ogladac :] (w sensie tego co puszczaja w TV).

  • 72. Data: 2013-03-15 20:19:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-15 20:02, Mr. Misio pisze:

> [...]
    > sprzedac go, dac komus, wyrzucic. Bez jej zgody nie moze nawet go
    > ogladac :] (w sensie tego co puszczaja w TV).

    Władanie to właśnie fizyczna możliwość, a nie prawna.

    --
    Liwiusz

  • 73. Data: 2013-03-15 21:17:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2013-03-15 19:39, Liwiusz pisze:

    > "znajduje się w jego władaniu".

    Nie rozumiem.

    MJ

  • 74. Data: 2013-03-15 21:29:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-15 21:17, Michal Jankowski pisze:

    > Nie rozumiem.

    Nie trzeba być właścicielem, wystarczy tylko "być we władaniu" co się
    rozumie, że są dostępne do użycia przez dłużnika, bez względu na to
    czyje są te rzeczy i na jakiej podstawie używane. Skoro mieszkasz z
    mamą, która ma telewizor, to telewizor jest w twoim władaniu. Lodówka
    też. Jakbyście prowadzili odrębne gospodarstwa domowe, a mama zamykała
    przed tobą swoją izbę na klucz, to można by uznać, że telewizor nie jest
    w twoim władaniu.

    --
    Liwiusz

  • 75. Data: 2013-03-15 21:33:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 marca 2013 21:29:31 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie trzeba być właścicielem, wystarczy tylko "być we władaniu" co się
    >
    > rozumie, że są dostępne do użycia przez dłużnika, bez względu na to
    >
    > czyje są te rzeczy i na jakiej podstawie używane.

    Czyli zajęty przez komornika pojazd był we władaniu zadłużonego właściciela
    warsztatu?
    Czyli komornik zajął zgodnie z prawem?

  • 76. Data: 2013-03-15 21:34:32
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Czyli zajęty przez komornika pojazd był we władaniu zadłużonego właściciela
    warsztatu?
    > Czyli komornik zajął zgodnie z prawem?

    PRzeciez nie musi byś sprawiedliwie ;) Ma byc zgodnie z prawem. ;)

  • 77. Data: 2013-03-15 21:35:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-15 21:33, Kris pisze:

    > Czyli zajęty przez komornika pojazd był we władaniu zadłużonego właściciela
    warsztatu?

    Tak.

  • 78. Data: 2013-03-15 21:36:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-15 21:34, Mr. Misio pisze:

    > PRzeciez nie musi byś sprawiedliwie ;) Ma byc zgodnie z prawem. ;)

    Powiem ci, że nawet banki (leasingodawcy) czasem dają dupy i nie bronią
    swoich samochodów przed licytacją.

    --
    Liwiusz

  • 79. Data: 2013-03-15 21:56:09
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 15.03.2013 11:40, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Atakuje mnie komornik za nie moje długi.
    > Nie mam pojęcia co robić.
    > Idę do prawnika.

    [...]

    Prawnik patrzy na Ciebie ciężko, wzdycha i grzecznie odmawia, bo nie
    chce się mu zajmować drobiazgami. Sprawdzone kilka razy.

    Pozdr.!
    (D)

  • 80. Data: 2013-03-15 22:04:28
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Daniel Pyra napisał:

    > [...]
    >
    > Prawnik patrzy na Ciebie ciężko, wzdycha i grzecznie odmawia, bo nie
    > chce się mu zajmować drobiazgami. Sprawdzone kilka razy.

    Dlatego trza uwolnic ta sekte prawnicza, wyzwolic dostep.

    Wtedy bedzie - dobry prawnik - bierze duzo, jak malarz, artysta

    Slaby prawnik od spraw blahyh bierze malo, zajmuje sie drobnymi
    sprawami, jak rzemieślnik ;)