  • 1. Data: 2004-11-10 19:33:02
    Temat: kolory - pytanie.
    Od: mamado <m...@g...pl>

    Witam,
    podczas wizyty w sadzie, zauwazylam, ze togi poszczegolnych osob roznia
    sie kolorami "obramowek". Czy moge prosic o wyjasnienie jaki kolor jest
    komu przypisany?

    Pozdrawiam.
    --
    mamado(gg:349135)

  • 2. Data: 2004-11-10 20:02:25
    Temat: Re: kolory - pytanie.
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    mamado wyskrobał(a):
    > Witam,
    > podczas wizyty w sadzie, zauwazylam, ze togi poszczegolnych osob roznia
    > sie kolorami "obramowek". Czy moge prosic o wyjasnienie jaki kolor jest
    > komu przypisany?

    Czerwony - prokurator, zielony - adwokat, niebieski - radca prawny,
    fioletowy - sąd.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-11-10 20:10:58
    Od: mamado <m...@g...pl>

    > Czerwony - prokurator, zielony - adwokat, niebieski - radca prawny,
    > fioletowy - sąd.

    Dzieki serdeczne.

    --
    mamado(gg:349135)

  • 4. Data: 2004-11-10 20:18:58
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    Teraz wiesz jak strzelac ;-)))))))))))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-11-11 04:26:21
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    > mamado wyskrobał(a):
    >
    > Czerwony - prokurator, zielony - adwokat, niebieski - radca prawny,
    > fioletowy - sąd.

    Biały - duch prawnika. Wtedy nalezy uciekac. :-)

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2004-11-11 11:37:00
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 05:26:21 +0100, SQLwysyn <s...@s...pl>
    napisał:

    > Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Biały - duch prawnika. Wtedy nalezy uciekac. :-)

    Notariusze mają prawo do togi z żółtym żabotem.

    Poza tym jestem święcie prekonany, ze w sądzie apelacyjnym widziałem
    faceta w todze z czarnym żabotem. Z kumplami ustaliliśmy, że to musiał byc
    albo kapelan sądowy albo kat.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 7. Data: 2004-11-11 12:06:32
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Poza tym jestem święcie prekonany, ze w sądzie apelacyjnym widziałem
    > faceta w todze z czarnym żabotem. Z kumplami ustaliliśmy, że to musiał byc
    > albo kapelan sądowy albo kat.

    Nie ... to byl adwokat, ale na proszek do prania mu nie starczylo bo
    bral tylko sprawy z urzędu

    ;-))))

  • 8. Data: 2004-11-11 12:33:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:opshas7yu7mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Notariusze mają prawo do togi z żółtym żabotem.

    Czy ktoś widział notariusza w todze?

    > Poza tym jestem święcie prekonany, ze w sądzie apelacyjnym widziałem
    > faceta w todze z czarnym żabotem. Z kumplami ustaliliśmy, że to musiał
    byc
    > albo kapelan sądowy albo kat.

    Czy takie posady naprawdę istnieją?
    Fucha kata to dzisiaj byłaby naprawdę fajna. Zero roboty a etat jest.

    Alek

  • 9. Data: 2004-11-11 14:15:17
    Od: "js" <j...@i...pl>

    wiadomości news:cmvmeq$j5u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy takie posady naprawdę istnieją?
    > Fucha kata to dzisiaj byłaby naprawdę fajna. Zero roboty a etat jest.

    Jasne. Minimalna pensja, obowiazek pozostawania w dyspozycji 24H na dobe, a
    w miejscu pracy 8h/dobe.
    Niemoznosc dodatkowego zarobkowania z bardzo skromnymi wyjatkami-> wiadomo,
    wymiar sprawiedliwosci.
    Sluzbowe ubranie raz do roku, ostrzalka do topora co 3 miesiace, mydlo i
    papier toaletowy co miesiac.
    Baby z podawczego zaadaptowaly cie jako sprzataczko - parzykawa.
    Marniejesz z miesiaca na miesiac... Snujesz jak cien, kryjac sie w mrocznych
    czelusciach piwnic sadoweych...Zaczynasz sie czuc jak bohater "Upiora w
    operze"...

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!