  • 1. Data: 2004-11-10 18:44:49
    Temat: obowiazki pracownika na pismie- czy sa wymagane przez prawo?
    Od: "Glikogen" <m...@u...k.pl>

    Witam

    W wiekszosci duzych firm pracownicy dostaja regulamin wewnetrzny gdzie
    dokladnie sa okreslone obowiazki pracownika, co ma robic, jak, jego
    podiwedzialnosc itp. W umowie jest (chyba) pozniej wzmianka o tym ze trzeba
    go przestrzegac. Nie znam szczegolow ale jak pracowalem za granica to cos
    takiego mialem - liczylo to okolo 50 stron i okreslalo doslownie wszystko.
    Wiem ze w Polsce tez czasem to jest ale czy jest to obowiazkowe? Slyszalem
    ze po wejsciu do UE kazdy pracodawca musi na pismie dokladnie okreslic
    zakres obowiazkow pracownika, nie znam niestety paragrafu na to (jesli mam
    racje i taki paragraf istnieje)...
    Niestety czasem pracodawca czesto zmienia zdanie co do obowiazkow swoich
    podwladnych i jesli nie sa one nigdzie okreslone i nie ma takiego prawnego
    przymusu zeby to zrobic to ciezko dojsc do porozumienia...
    Czy moglby ktos podac jakis przepis okreslajacy ten problem?
    Glikogen