  • 221. Data: 2015-04-22 20:48:08
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-22 20:44, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    ie-policji-uniewinnili-go_a22591

    > Czyi wyszło na moje.policjant polecił przestawić źle zaparkowany pojazd,
    > a nie wskazał kierującego. Oczywiście można się zastanowić, czy powinien
    > zbadać owego o kierującego, zanim pozwolił mu ruszyć, ale moim zdaniem
    > nie miał takiego obowiązku.

    Czyli jednak na moje - oficjalnie policjant nie miał podejrzeń, że gość
    jest napruty, więc wychodzi na to, że bezinteresownie kazał mu dmuchać w
    zamian za okazaną pomoc.

    Czyli jednak moje - jak się da, to trzymać się od policji z daleka.

    Shrek.

  • 222. Data: 2015-04-22 21:12:32
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-04-22 00:05, Robert Tomasik wrote:
    > Tylko, że odmowa okazania dokumentu - o ile go masz - to wykroczenie.
    > Trochę bez sensu popełniać je świadomie.

    Nie. Jak już zostało powiedziane w wątku: Policja nie może spisywać
    na zapas. Musi podać powód, a przecież właśnie do tego się odnoszę.
    Nie zna policjant powodu, to może ktoś na posterunku zna.

    Zresztą mogę na chodniku nie móc znaleźć dowodu, a na posterunku (przy
    lepszym świetle itp.) jednak się uda. :)

    > To nie prościej pokazać dowód i po 2 minutach iść dalej?

    Prościej, ale przecież ja nie o tym. :)

    > Uważam, że warto reagować na nieprawidłowości, ale niekoniecznie
    > popełniając samemu wykroczenie,

    j/w - to nie jest wykroczenie. :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 223. Data: 2015-04-22 21:22:37
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-04-05 11:00, Budzik wrote:
    > Ja nawet o przeroście zatrudnienia nie wspominam.
    > Ja mówie tylko o dublowaniu zajęc.
    > Czy ty rozumeisz, po co 5 różnych urzędów zajmuje sie rejestracja mojej
    > osoby i mojego miejsca zamieszkania?

    Oczywiście, ale to nie wina urzędników. Tak jest skonstruowane prawo.

    > Zreszta - co to za argument? Zarabiaja mało, wiec moga zajmowac sie nikomu
    > nie potrzebnymi sprawami? Znaczy te sprawy sa potrzebne - samym urzednikom,
    > zeby pokazac jak sa potrzebni...

    Nie. Zarabiają mało i mają niewielkie szanse na znalezienie innej pracy.
    Dla Państwa wyjściem mniej kłopotliwym (a może i tańszym) jest trzymać
    ich na takim byle jakim stanowisku (zaklejanie kopert) niż zwolnić. :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 224. Data: 2015-04-22 22:11:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-04-15 o 20:48, Shrek pisze:

> [...]
    > zamian za okazaną pomoc.
    >
    > Czyli jednak moje - jak się da, to trzymać się od policji z daleka.
    Jaką pomoc. Dali właścicielowi pojazdu wybór - odholowują źle
    zaparkowany pojazd,albo go przestawia. Nikt jemu personalnie jechać nie
    kazał. Przynajmniej w artykule słowem o tym nie ma.

  • 225. Data: 2015-04-22 23:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Kosewski p...@m...nowhere ...

    > Oczywiście, ale to nie wina urzędników. Tak jest skonstruowane prawo.

    To jest ogolne prawo - nikt nie jest niczemu winny, kazdy tylko płynie z
    pradem.
    Oczywiscie ze to nie ich wina, ale dla higieny umysłowej warto byłoby sobie
    zdawać sprawe z własnej mało przydatnej pracy an ie zachowywać się tak,
    jakby byli najwazniejsi na swiecie.
    No i przede wszystkim - majac swiadomosc tego jak mało wazne rzeczy sie
    robi - powinni robic wszystko aby ułatwic zycie obywatelom ktorzy sa
    zmuszani przed te same przepisy do kontaktów z urzedami.
    Wtedy moze rzeczywiscie mógłbym stwierdzic, ze winne sa tylko przepisy.

    Pomijam juz fakt, ze przepisy mozna zmieniac ale jako nigdy nie słyszałem,
    zeby inicjatywy oddolne były " na korzysc petenta/podatnika/obywatela".

> [...]
    > pracy. Dla Państwa wyjściem mniej kłopotliwym (a może i tańszym) jest
    > trzymać ich na takim byle jakim stanowisku (zaklejanie kopert) niż

    Tak, tak - ustrój TUMIWISIZM zamiast kapitalizmu... :(

  • 227. Data: 2015-04-22 23:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ApostatA n...@w...pl ...

    > Tak sobie myslalem, ale od kiedy mozna wysłać netem, to w moim US juz
    > nie ma takich kolejek, nawet w ostatnich dniach.... wychodzi tez
    > niestety kilkunastoletnia tresura jakiej zostałem poddany przez rzesze
    > urzedów w Polsce. Przecież, własciwie nigdy nie musiałem stać w tych
    > kolejkach bo po prostu mogłem wrzucić PITa do "urny".

    Przyznaje, ze mistrzowskie tłumaczenie :))))))))

  • 226. Data: 2015-04-22 23:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Argument, jak argument.

    Argument nie pistolet - nie musi byc celny...

  • 228. Data: 2015-04-23 16:58:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-22 22:11, Robert Tomasik wrote:

    > Jaką pomoc. Dali właścicielowi pojazdu wybór - odholowują źle
    > zaparkowany pojazd,albo go przestawia. Nikt jemu personalnie jechać nie
    > kazał. Przynajmniej w artykule słowem o tym nie ma.

    Witam,

    Radio Erewań pragnie wyjaśnić kilka nieścisłości:

    Po pierwsze, primo to jak najbardziej prawda, że oskarżony zamieszany
    był w nieprawidłowe parkowanie. Z tego co Radio Erewań zdołało ustalić,
    jakiś mistrz parkowania zastawił kogoś i akurat przestawiając np
    samochód oskażonego dało się wyjechać - przynajmniej tak Radio Erewań
    przeczytało na zaprzyjaźnionym polskim portalu ceniącym rzetelne
    dziennikarstwo.

    Po drugie primo, prawdę jest iż wydaje się że oskarżony naruszył
    przepisy i spowodował zagrożenie. Tak się wydaje wzmiankowanemu
    policjantowi i sądowi rejonowemu. Według ustaleń Radia Erewań sądowi
    drugiej instancji wydaje się inaczej.

    Po trzecie primo radzimy przedpiscy przejechać się rowerem na Plac
    Czerwony - podobno samochody rozdają.

    Po czwarte primo, Radio Erewań poleca jak najczęstsze kontakty z policją
    - jest to gwarancja dobrze spędzonego czasu, można rozwinąć się
    intelektualnie obcując z ponadprzeciętnie rozwiniętymi emocjonalnie
    osobnikami, a przy odrobinie szczęścia przeżyć kilka ekstremalnych
    przygód, wygrać darmowy nocleg lub kurs edukacyjny z zakresu kodeksu
    karnego i wykroczeń, zakończony egzaminem państwowym, z wydaniem
    certyfikatu.

    * Radio Erewań dokłada wszelkich starań by porady przez niego udzielane
    były na jak najwyższym poziomie, jednak korzystanie z roweru wiąże się z
    ryzykiem jego kradzieży za co Radio Erewań nie ponosi odpowiedzialności.
    Jednocześnie Radio Erewań informuje również ewentualnych akwizytorów, że
    nie jest zainteresowane kursami edukacyjnymi z zakresu KW i KK.

    Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. W następnym odcinku powieść w odcinkach
    "Otwieracz do konserw grozy w wielkiej chińskiej dzielnicy", oraz
    konkurs w którym główną nagrodą są jaja samicy sarny, przejechanej przez
    rowerzystę po browarze na chodniku. Nagrodą pocieszenia jest zdjęcie
    konia z odgłosem paszczowym zapisanym alfabetem Braila na płycie CD.

    Shrek

  • 229. Data: 2015-04-23 17:05:23
    Od: Andrzej Ozieblo <y...@c...edu.pl>

    W dniu 2015-04-23 o 16:58, Shrek pisze:

    > Radio Erewań pragnie wyjaśnić kilka nieścisłości:

    Ciekaw jestem czy mlodziez wie co to takiego jest radio Erewan? Bez
    pomocy google.

  • 230. Data: 2015-04-23 17:11:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-23 17:05, Andrzej Ozieblo wrote:

    > Ciekaw jestem czy mlodziez wie co to takiego jest radio Erewan? Bez
    > pomocy google.

    No i żeś mnie zdemaskował, a byłem lepszy od Stirlitza:P

    "Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży, to że już do niej więcej
    nie należę";)

    Shrek.