  • 1. Data: 2004-09-21 07:55:43
    Temat: kodeks pracy
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    Witam grupowiczów,
    poprzednio chyba mało precyzyjnie sformułowałam swoje pytanie, więc spróbuje
    jeszcze raz.
    Do dnia 6 września przebywałam ciągle na chorobowym ( w sumie 9 miesięcy).
    Pracuje w ruchu ciągłym i w ciąu miesiąca musze przepracować 168 godzin.
    I teraz moje pytania:
    1. Ile godzin pracy pracodawca powinien mi odjąć od 168 godz limitu
    za 6 dni chorobowego?
    2. Jeżeli w grafiku mam wpisaną zmianę 12 godz. i biorę w tym właśnie
    dniu urlop ( 1 dzień) to pracodawca powinien odliczyc od tych 168
    godz tyle ile miałam wpisane w grafiku (12) czy tylko 8 godz (tak
    jak to robi) ?

    Serdecznie dziękuje za pomoc,
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-09-21 08:54:11
    Temat: Re: kodeks pracy
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 21 Sep 2004 09:55:43 +0200, na pl.soc.prawo, Agnieszka napisał(a):
> [...]
    > dniu urlop ( 1 dzień) to pracodawca powinien odliczyc od tych 168
    > godz tyle ile miałam wpisane w grafiku (12) czy tylko 8 godz (tak
    Odlicza 12
    1 dzień urlopu = 8 godzin pracy

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-09-21 14:01:28
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Tue, 21 Sep 2004 09:55:43 +0200, na pl.soc.prawo, Agnieszka napisał(a):
    > 2. Jeżeli w grafiku mam wpisaną zmianę 12 godz. i biorę w tym właśnie
> [...]
    to ile w koncu powinien odliczyc? 12 tak jak w grafiku czy 8 godz?

  • 4. Data: 2004-09-22 09:15:02
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 21 Sep 2004 16:01:28 +0200, na pl.soc.prawo, Agnieszka napisał(a):

    > Odlicza 12

    > to ile w koncu powinien odliczyc? 12 tak jak w grafiku czy 8 godz?

    Od tego roku urlop przelicza się na godziny,a więc powinien odliczyć 12
    godzin!

  • 5. Data: 2004-09-22 12:28:30
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    A co z godzinami za 6 dni chorobowego? Jak one powinny być liczone?