  • 1. Data: 2019-05-19 21:20:02
    Temat: klient z buska.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Jak ocenieniacie dmuchanie zarzutów? Napaść na funcjonariusza - ok.
    Potem to już chyba pierwszego zerokuratora poniosło - z tego co widzę,
    to go "dzgnął" nie tą stroną;). Co myślicie o ręcznym sterowaniu przez
    oberzerokuratora? Przecież tak naprawdę to jest szopka - ludzi którzy
    rzeczywiście kogoś zabili nie dostają tak wysokich zarzutów.

    Oczywiście warto tu wspomnieć o prawnym kolesiu, co zszedł był w
    policyjnym kiblu. Tu mamy paradokaslną sytuację, gdy prokurator mógł się
    dopatrzeć usiłowania zabójstwa (duszenie, o reszcie nie wspominając), a
    ponieważ zamiar doszedł do skutku, to dupę szkłem podciera i to że
    rzeczywiście udało im się go zabić... działa na ich korzyść - nie da się
    udowodnić, ze zmarł ze starości, a jednocześnie gdyby przerzył, to
    duszenie spokojnie podpada pod usiłowanie.

    To zresztą jakaś wizytówka zera i jego projektów. W nowym prawie też
    bardziej się będzie opłacać pedofilowi zaciukać ofiarę - raz że mniejsza
    kara, dwa że kiedyś się przedawni - a martwi nie mówią. Przecież to są
    podstawy znane jeszcze od czasów starożytnych. Źle się dzieje.

    PS - nie to żebym jakoś specjalnie bronił kretyna - powinien dostać
    normalnie za atak na funkcjonariusza.

    Shrek

  • 2. Data: 2019-05-19 21:23:26
    Temat: Re: klient z buska.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2019 o 21:20, Shrek pisze:

    > rzeczywiście udało im się go zabić... działa na ich korzyść - nie da się
    > udowodnić, ze zmarł ze starości, a jednocześnie gdyby przerzył, to
    > duszenie spokojnie podpada pod usiłowanie.
    Oczywiście

    " rzeczywiście udało im się go zabić... działa na ich korzyść - nie da
    się udowodnić, ze _nie_zmarł ze starości, a jednocześnie gdyby
    _przeżył_, to duszenie spokojnie podpada pod usiłowanie.

  • 3. Data: 2019-05-19 22:34:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > oberzerokuratora? Przecież tak naprawdę to jest szopka - ludzi którzy
    > rzeczywiście kogoś zabili nie dostają tak wysokich zarzutów.

    Faktycznie. Zarzut zabójstwa jest niższym zarzutem, niż usiłowanie
    zabójstwa.

    > Oczywiście warto tu wspomnieć o prawnym kolesiu, co zszedł był w
    > policyjnym kiblu.

    I przez najbliższe lata będziemy cały system prawny budować na pewnym
    kolesiu, co to zszedł w policyjnym kiblu.

> [...]
    > kara, dwa że kiedyś się przedawni - a martwi nie mówią. Przecież to są
    > podstawy znane jeszcze od czasów starożytnych. Źle się dzieje.

    Zagrywka z tymi pedofilami jest faktycznie moim zdaniem dość kiepskim
    pomysłem. Ale nie masz tu racji z tą opłacalności do końca. Jak sprawca
    będzie gwałcił dziecko, to przez wiele lat może to po prostu nie wyjść
    na jaw. Jak zabije, to mamy zwłoki.

  • 4. Data: 2019-05-20 01:57:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 May 2019 22:34:21 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Faktycznie. Zarzut zabójstwa jest niższym zarzutem, niż usiłowanie
    > zabójstwa.

    Jaki zarzut zabojstwa ? Przekroczenie uprawnien przeciez :-P

    > I przez najbliższe lata będziemy cały system prawny budować na pewnym
    > kolesiu, co to zszedł w policyjnym kiblu.

    Ręczysz, ze to pojedynczy wybryk w calym kraju ?

> [...]
    > pomysłem. Ale nie masz tu racji z tą opłacalności do końca. Jak sprawca
    > będzie gwałcił dziecko, to przez wiele lat może to po prostu nie wyjść

    Chyba latwiej wyjdzie, jak dziecko bedzie mowic ?

    >Jak zabije, to mamy zwłoki.

    Gdzies w lesie.
    A potem nie wiadomo czy znajdziecie sprawce, czy prawdziwego.

    J.

  • 5. Data: 2019-05-20 05:53:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Faktycznie. Zarzut zabójstwa jest niższym zarzutem, niż usiłowanie
    > zabójstwa.

    Tylko mało kto dostaje w takiej sytuacji zarzut zabójstwa - prawda.

    > I przez najbliższe lata będziemy cały system prawny budować na pewnym
    > kolesiu, co to zszedł w policyjnym kiblu.

    Bo to jest bardzo dobry przykład. Gdyby nie udało im się go zabić, to
    można by postawić zarzut usiłowania zabójstwa - w końcu duszenie, nie
    mówiąc o reszcie spełnia ktyrterioa zamiaru ewentualnego. Ponieważ
    zabili, to nawet nie dostali nieumyślnego spowodowania śmierci, bo może
    po prostu "wzioł i umar". Troszkę bez sensu - prawda?

    Zwłoki nie skladają zeznań.

    Shrek

  • 6. Data: 2019-05-20 06:15:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-19, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > oberzerokuratora? Przecież tak naprawdę to jest szopka - ludzi którzy
    > rzeczywiście kogoś zabili nie dostają tak wysokich zarzutów.

    Zasadniczo odniosłem wrażenie, że obie strony polityczne rozdmuchały to
    (jak zwykle) do granic absurdu gdzie wypowiedz Sechetyny uważam za
    bardziej żenującą niż dość łatwe do przewidzenia reakcje ziobry. Nie
    łudźmy się, PO też by się tak zachowało, co by demonstracyjnie pokazać
    jak to nie tolerują takich zachowań wśród "swoich".

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2019-05-20 06:23:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > łudźmy się, PO też by się tak zachowało, co by demonstracyjnie pokazać
    > jak to nie tolerują takich zachowań wśród "swoich".

    Z ciekawości - co powiedział mój imiennik?

    Tak czy inaczej - mamy państwo z tektury, gdzie prawo nie ma specjalnego
    znaczenia, bo się je dowolnie naginać na potrzeby polityczne. Dziś do
    sądu idę dowiedzieć się , czy "wygasić stosunek pracy" mieści się w
    definicji słowa "zwolnić", oraz czy pisustawa "teraz kurwa my" i
    "zarządzenie ministra numer 10", jest ważniejsze od dyrektywy rady europy.

  • 8. Data: 2019-05-20 07:17:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Z ciekawości - co powiedział mój imiennik?

    z nagłowka Wyborczej:

    Eurowybory. Schetyna o ataku na policjanta w Busku-Zdroju: Zrobił to
    znajomy rządzących

    - Jest jedna rzecz, której nie udźwignie żadne państwo, gangrena, która
    zniszczy każdy fundament (...). To jest utrata szacunku i zaufania dla
    własnego państwa. Widzieliśmy to wczoraj w Busku-Zdroju, kiedy znajomy
    polityków rządzących polityków rzucił się z nożem na policjantów - mówił
    podczas konwencji Koalicji Europejskiej w Krakowie lider PO Grzegorz
    Schetyna.
    1680,eurowybory-schetyna-o-ataku-na-policjantow-w-bu
    sku-zdroju.html

    To jest takie pier.. w stylu pisu. Na siłe podciągnie ideologii gdzie
    jej nie ma i wchodzenie na wysokie demagogiczne tony.

    Daj znać jak poszło.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2019-05-20 11:01:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]
    >sterowaniu przez oberzerokuratora? Przecież tak naprawdę to jest
    >szopka - ludzi którzy rzeczywiście kogoś zabili nie dostają tak

    A gdzie film ?

    "Rany na szczęście były płytkie - uszkodziły jedynie skórę -
    relacjonował Piwowarski."

    https://www.tvn24.pl/krakow,50/nozownik-z-buska-zdro
    ju-uslyszal-zarzut-usilowania-zabojstwa,937000.html

    Ma na mysli siniaki po trzonku ?

    Z drugiej strony - jesli atakowal ostrzem, to czemu takie plytkie.

    A kamery policjanci mieli ? Pewnie jeszcze nie ...

    >PS - nie to żebym jakoś specjalnie bronił kretyna - powinien dostać
    >normalnie za atak na funkcjonariusza.

    Poczekac na film z policyjnej kamery, bo mzoe funkcjonariusz sam
    napadl :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-05-20 16:53:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    >
    > - Jest jedna rzecz, której nie udźwignie żadne państwo, gangrena, która
    > zniszczy każdy fundament (...). To jest utrata szacunku i zaufania dla

    Do tej pory miał rację;)

    > To jest takie pier.. w stylu pisu. Na siłe podciągnie ideologii gdzie
    > jej nie ma i wchodzenie na wysokie demagogiczne tony.

    No wiesz - trochę tak, że nie da się walczyć honorowo z niehonorowym
    przeciwnikiem...

    > Daj znać jak poszło.

    30 wyrok. Generalnie narracja jest tak, że wszysatko fajnie i mam rację,
    ale winnych nie ma. Prawo miedzynarodowe i konstytucja jest fajne i
    najwyższe, ale sądowi nic do tego, bo obywatel nie może skutecznie
    państwa o to pozwać... Zapisane jest, że działania niezgodne z
    założeniami społeczno gospodarczymi i sprzeczne z zasadami współżycia
    społecznego nie są realizacją prawa, ale ponoć nie wolno się na to
    powoływać;) Generalnie liczy się tylko pisia ustawa, czapka nad nią jest
    niedostępna dla obywatela. Dam znać i uzasadnienie wrzucę.

    BTW - JF- miałeś rację - zabraknie im 23 dni do dwóch lat;)

    Shrek