  • 11. Data: 2019-05-20 16:57:32
    Temat: Re: klient z buska.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2019 o 11:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A gdzie film ?

    Film i klatki.

    > "Rany na szczęście były płytkie - uszkodziły jedynie skórę -
    > relacjonował Piwowarski."

    Na przykład siniaka nabił;)

    > https://www.tvn24.pl/krakow,50/nozownik-z-buska-zdro
    ju-uslyszal-zarzut-usilowania-zabojstwa,937000.html

    > Ma na mysli siniaki po trzonku ?

    No widzisz - o tym samym pomyśleliśmy.

    Shrek

  • 12. Data: 2019-05-20 17:26:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 20.05.2019 o 07:17, Marcin Debowski pisze:

    >30 wyrok. Generalnie narracja jest tak, że wszysatko fajnie i mam
    >rację, ale winnych nie ma. Prawo miedzynarodowe i konstytucja jest
    >fajne i najwyższe, ale sądowi nic do tego, bo obywatel nie może
    >skutecznie państwa o to pozwać... Zapisane jest, że działania
    >niezgodne z założeniami społeczno gospodarczymi i sprzeczne z
    >zasadami współżycia społecznego nie są realizacją prawa, ale ponoć
    >nie wolno się na to powoływać;)

    Musisz wszczac nowa sprawe, moze tym razem bedzie wylosowany inny
    sedzia i uzna ze zgodnie z zasadami wspolzycia spolecznego trzeba
    wyplacic :-)

    A ktore prawo miedzynarodowe ?
    Moze TSUE cos poradzi :-)

    Nie pamietam - do czego zabraknie ?

    J.

  • 13. Data: 2019-05-20 17:49:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2019 o 17:26, J.F. pisze:

    > Musisz wszczac nowa sprawe, moze tym razem bedzie wylosowany inny sedzia
    > i uzna ze zgodnie z zasadami wspolzycia spolecznego trzeba wyplacic :-)

    Chyba się nie da - to nie referendum.

    No nic - w razie czego będzie RPO pewnie apaelował, ja sobie dam zapewne
    spokój, bo w apelacji to już chyba amatorzy mają zakaz wstępu.

    > A ktore prawo miedzynarodowe ?
    > Moze TSUE cos poradzi :-)

    Może, ale chyba trzeba całą drogę po polsku przejść. Na to mnie
    normalnie nie stać. Ja to traktuję trochę jak hobby. Wiesz - tęgie łby
    myślały nad tym jak wychujać obywatela. Do tego potrzebny jest
    odpowiedni poziom spierdolenia moralnego. Przykład z dziś -

    Pełnomnicnik powoda: Czemu powódka nie aplikowała na stanowisko
    powtórnie? (było fikcyjnie zlikwidowane - pojawiło się dokładnie 23 dni
    od wygaszenia etatu żony i było identyczne w każdym szczególe - to w
    tego typu firmach dość dobrze jest opisane) - Przecież nie jest
    wykluczone, że zatrudnilibyśmy osobę przebywającą na urlopie rodzicielskim?

    Praktyka jest taka, że jak masz sprawę z KOWR to masz bana na całą
    administrację publiczną

    > Nie pamietam - do czego zabraknie ?

    Do wpadnięcia do elitarnego klubu tych co na wyrok w tym sądzie czekają
    ponad dwa lata. A tak konkretnioe to 13 dni, nie 23;)

  • 14. Data: 2019-05-20 18:32:04
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-19 o 21:20, Shrek pisze:
> [...]
    > oberzerokuratora? Przecież tak naprawdę to jest szopka - ludzi którzy
    > rzeczywiście kogoś zabili nie dostają tak wysokich zarzutów.

    Uwierz mi, prawie codziennie mam okazję się przekonać, że w Prokuraturze
    Krajowej od ok. 3 lat, a więc od czasu desantu Zera, zatrudnia się
    wyjątkowych debili. Zresztą określenie PK mianem debili może wręcz
    obrażać debili. A już ścisłe kierownictwo to banda wyjątkowych kretynów.

    --
    Sonn

  • 15. Data: 2019-05-20 18:40:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >zatrudnia się wyjątkowych debili. Zresztą określenie PK mianem debili
    >może wręcz obrażać debili. A już ścisłe kierownictwo to banda

    No ale czekaj - przeciez nadal trzeba skonczyc studia, zdac egzamin,
    zrobic aplikacje ...
    chyba, ze masz na mysli, ze puli dostepnych prokuratorow do PK wybiera
    sie obecnie tych najbardziej pisowskich.

    J.

  • 16. Data: 2019-05-20 19:10:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2019 o 18:32, Sonn pisze:

    > Uwierz mi,

    Wierzę;)

    Shrek

  • 17. Data: 2019-05-20 19:14:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2019 o 18:40, J.F. pisze:

    > No ale czekaj - przeciez nadal trzeba skonczyc studia, zdac egzamin,
    > zrobic aplikacje ...

    Powiem ci tak. mgr inż. Z uprawnieniami. "morze to jest na pólnocy?"
    "Jak masz okna od wschodu to rano słońce mi będzie świecić?", "kim był
    Wałęsa". Nie, nie zmyślam (choć trudno w to uwierzyć - sam się
    zawieszałem) - typ w ogóle matury mieć nie powinien.

    Zresztą jak studiowałem, to mieliśmy taką maskotkę roku - wszyscy mu
    pomagali żeby dalej przeszedł, bo to w sumie śmieszne było. Ukończył
    najlepszą albo drugą uczelnie w kraju i wcale nie najłatwiejszy wydział.
    Morzna? Morzna;) Jak pomyślę jaki ze mnie inżynier (a uczelnia i wydział
    raczej z górnej półki;)

    Shrek.

  • 18. Data: 2019-05-21 02:54:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No wiesz - trochę tak, że nie da się walczyć honorowo z niehonorowym
    > przeciwnikiem...

    Zalezy mi aby nie mylono mnie z pisem.

> [...]
    > powoływać;) Generalnie liczy się tylko pisia ustawa, czapka nad nią jest
    > niedostępna dla obywatela. Dam znać i uzasadnienie wrzucę.

    I będzie Strasburg?

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2019-05-21 02:57:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Może, ale chyba trzeba całą drogę po polsku przejść. Na to mnie
    > normalnie nie stać. Ja to traktuję trochę jak hobby. Wiesz - tęgie łby

    Co jeszcze zostało, to dopiero pierwsza instancja?

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2019-05-21 05:56:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co jeszcze zostało, to dopiero pierwsza instancja?

    Tak - po dwóch latach dopiero pierwsza instancja. Zostaje okręgówka i
    kasacja w sądzie najwyższym (przynajmiej taką drogą zawsze idzie KOWR).

    Shrek