    Subject: Re: klient z buska.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 19 May 2019 22:34:21 +0200

    W dniu 19.05.2019 o 21:20, Shrek pisze:
    > Jak ocenieniacie dmuchanie zarzutów? Napaść na funcjonariusza - ok.
    > Potem to już chyba pierwszego zerokuratora poniosło - z tego co widzę,
    > to go "dzgnął" nie tą stroną;). Co myślicie o ręcznym sterowaniu przez
    > oberzerokuratora? Przecież tak naprawdę to jest szopka - ludzi którzy
    > rzeczywiście kogoś zabili nie dostają tak wysokich zarzutów.

    Faktycznie. Zarzut zabójstwa jest niższym zarzutem, niż usiłowanie
    zabójstwa.

    > Oczywiście warto tu wspomnieć o prawnym kolesiu, co zszedł był w
    > policyjnym kiblu.

    I przez najbliższe lata będziemy cały system prawny budować na pewnym
    kolesiu, co to zszedł w policyjnym kiblu.

    > To zresztą jakaś wizytówka zera i jego projektów. W nowym prawie też
    > bardziej się będzie opłacać pedofilowi zaciukać ofiarę - raz że mniejsza
    > kara, dwa że kiedyś się przedawni - a martwi nie mówią. Przecież to są
    > podstawy znane jeszcze od czasów starożytnych. Źle się dzieje.

    Zagrywka z tymi pedofilami jest faktycznie moim zdaniem dość kiepskim
    pomysłem. Ale nie masz tu racji z tą opłacalności do końca. Jak sprawca
    będzie gwałcił dziecko, to przez wiele lat może to po prostu nie wyjść
    na jaw. Jak zabije, to mamy zwłoki.