    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: klient z buska.
    Date: Mon, 20 May 2019 04:15:28 GMT

    On 2019-05-19, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Jak ocenieniacie dmuchanie zarzutów? Napaść na funcjonariusza - ok.
    > Potem to już chyba pierwszego zerokuratora poniosło - z tego co widzę,
    > to go "dzgnął" nie tą stroną;). Co myślicie o ręcznym sterowaniu przez
    > oberzerokuratora? Przecież tak naprawdę to jest szopka - ludzi którzy
    > rzeczywiście kogoś zabili nie dostają tak wysokich zarzutów.

    Zasadniczo odniosłem wrażenie, że obie strony polityczne rozdmuchały to
    (jak zwykle) do granic absurdu gdzie wypowiedz Sechetyny uważam za
    bardziej żenującą niż dość łatwe do przewidzenia reakcje ziobry. Nie
    łudźmy się, PO też by się tak zachowało, co by demonstracyjnie pokazać
    jak to nie tolerują takich zachowań wśród "swoich".

    --
    Marcin