  • 31. Data: 2019-05-22 10:29:33
    Temat: Re: klient z buska.
    Od: ń <...@...n>

    OIDP to nie dopiero PiS pogwałcił, lecz wcześniejsi gwałcili.
    A co do "bezpartyjnych fachowców" to oni tak samo fachowi, jak bezpartyjni sędziowie.

    -----
    > Kiedys nawet to oficjalnie uregulowano w urzedach - jedne stanowiska, wysokie i
    wysoko platne, sa z partyjnego nadania, na innych
    > chcemy fachowcow, niezaleznych od aktualnej wladzy, i nazywamy ich Sluzba Cywilna.
    > PiS i to pogwalcil.
    > I ciekaw jestem - uznal, ze za dlugo PO przyjmowala "swoich", uznal, ze starzy nie
    pasuja do nowych zadan dobrej zmiany, czy po

  • 32. Data: 2019-05-22 10:36:41
    Od: ń <...@...n>

    Ty żyjesz w jakiejś alternatywnej rzeczywistości tefaułenów.
    A ja nigdy więcej nie chcę żyć w P0-wskim landzie potomków Wehrmachtu.
    Przy czym materialnie to pewnie różnicy żadnej nie ma i nie będzie (dokąd wreszcie
    nie wypie....ą P0 z samorządów, bo P0 głównie
    obiecuje, a żłobków dla każdego HGW jak nie było tak nie ma).
    Ale teraz mam wybór włączyć tefauen czy rządówkę czy Trwam, a P0 a wcześniej LSD i
    PZL zawłaszczała wszystko, nawet w kraju
    katolickim nie dopuszczali katolickiej telewizji.

    -----
    > Skala zniszczeń jest naprawdę ogromna.
    > Ludzie sobie nie zdają sprawy ile czasu zajmnie posprzątanie tego.
    > Tu nawet nie chodzi o wymianę tych ludzi, których oni powsadzali, bo to się
    odbędzie dokładnie na tej samej zasadzie i będzie
    > prostszą częścią. Odbudowanie armii, w miarę niezależnej telewizji, wyciągnięce z
    ruiny wojska, które zostało praktycznie
    > rozbrojone i zastapione pospolitym ruszeniem. odbudowanie zaufania do policji (a
    całkiem nieźle sobie radzili w tej kwestii zanim
    > zostali przemianowani na kulonów), ogólnie podstawowego zaufania obywateli do
    państwa i zasypanie podziału na dwa plemiona,
    > odbudowanie pozycji w UE to zadanie na więcej niż dekadę pewnie. Spora częśc tego
    po prostu nie widzi, bo dopóki jesteśmy na

  • 33. Data: 2019-05-22 15:19:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 21 May 2019 19:45:28 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Kiedy to własne krzykacze totalnej opozycji doprowadzili do podziału
    > kraju na pół. My i wy.

    Masz rację. To właśnie totalna opozycja podzieliła suwerena na sorty i
    wskazała, kto stoi tam, gdzie ZOMO.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2019-05-22 15:45:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.05.2019 o 15:19, tracz pisze:

    > Masz rację. To właśnie totalna opozycja podzieliła suwerena na sorty i
    > wskazała, kto stoi tam, gdzie ZOMO.

    czyli tracz czuje się związany z ZOMO, złodziejami, oszustami i
    mordercami, winszuję nowego neutrinowego związku:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 35. Data: 2019-05-23 03:03:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-22, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Zdziwisz się, ale wydaje mi się że spora część robi to dla idei. Kiedyś
    > u mnie w liceum kilkoro moich znajomych było zaangoażowanych w jakiś
    > ruch społeczny republika czy coś takiego - Olszewski i te sprawy. Oni
    > uważali, że cel uświeca środki a państwo po prostu należy zdobić, i
    > obywateli trzymać za mordę, utrzymując ich w pozycji względnego
    > dobrobytu, żeby przykrą konieczność głosowania na właściwych czynili.
    > Już wtedy mi to troszkę narodowym socjalizmem zalatywało. Teraz ci
    > ludzie dorośli...

    A wiesz, że taki model gdzieniegdzie działa (w rozsądnym zakresie) i
    nawet odnosi spektakularne sukcesy? Tylko trzeba to robić z klasą i w
    białych rękawiczka, a dodatkowo nie pozostawiać watpliwości, że robi się
    to faktycznie dla kraju. W Polsce niestety portfolio narzędzi obejmuje
    głównie widły do gnoju, którymi toruje się przejście do koryta.

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2019-05-23 05:58:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A wiesz, że taki model gdzieniegdzie działa (w rozsądnym zakresie) i
    > nawet odnosi spektakularne sukcesy?

    Różne rzeczy w różnych miejscach różnie działają. To o czym piszesz
    rzeczywiście przypomina założenia republiki i czasem działa. Ale na ogół
    wychodzi z tego współcześnie republika bananowa. U nas nie działa.

    Shrek

  • 37. Data: 2019-05-24 22:45:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2019 o 19:14, Shrek pisze:

    > Powiem ci tak. mgr inż. Z uprawnieniami. "morze to jest na północy?"
    > "Jak masz okna od wschodu to rano słońce mi będzie świecić?", "kim był
    > Wałęsa". Nie, nie zmyślam (choć trudno w to uwierzyć - sam się
    > zawieszałem) - typ w ogóle matury mieć nie powinien.

    Bo to nie są wcale proste pytania. Nie piszesz, o jakim morzu
    dyskutujesz. Jeśli uznać, że Zatoka Gdańska, to nie jest morze, to
    Ślązakowi bliżej do Adriatyku, który jest na południowy-zachód. No i kto
    powiedział, ze pytasz o najbliższe? Ja mam czarne na południowy wschód i
    tylko 150 km dalej od Bałtyku.

    Posiadanie okien na wschód nie oznacza wcale, że słońce z rana będzie Ci
    w nie świecić. Po pierwsze wystarczy drzewo, albo sąsiedni bydynek, by w
    ogóle nie świeciło. Po drugie słońce na wschodzie dokładnie, to wschodzi
    ze dwa razy do roku.

    No a pytanie o Wałęsę, to w ogóle "strzał w kolano. Pomijając, że było
    ich kilku, to w sumie nawet jak o tym jednym konkretnie myślimy, to
    odpowiedzi może być szereg.

  • 38. Data: 2019-05-25 00:01:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-24, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Ślązakowi bliżej do Adriatyku, który jest na południowy-zachód. No i kto
    > powiedział, ze pytasz o najbliższe? Ja mam czarne na południowy wschód i

    Tak, jest morze na pólnocy. Nie ma znaczenia, że gdzie indziej też są,
    że na północy jest też Zatoka Gdańska, faktem jest, że na północy jest
    morze.

> [...]
    > w nie świecić. Po pierwsze wystarczy drzewo, albo sąsiedni bydynek, by w
    > ogóle nie świeciło. Po drugie słońce na wschodzie dokładnie, to wschodzi

    Słońce świeci niezaleznie od przeszkód, które ma się przed swoim oknem i
    kierunkiem na który to okno sobie wygląda. Rozmaite religie uczą nas
    zaś, że świeci również dla adeptów prawa.

    > No a pytanie o Wałęsę, to w ogóle "strzał w kolano. Pomijając, że było
    > ich kilku, to w sumie nawet jak o tym jednym konkretnie myślimy, to
    > odpowiedzi może być szereg.

    No i każda z nich byłaby w tej sytuacji poprawna, a pewnie nie wskazał
    żadnej osoby.

    --
    Marcin

  • 39. Data: 2019-05-25 00:47:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.05.2019 o 00:01, Marcin De-bowski pisze:
    > Słońce świeci niezaleznie od przeszkód, które ma się przed swoim oknem i
    > kierunkiem na który to okno sobie wygląda. Rozmaite religie uczą nas
    > zaś, że świeci również dla adeptów prawa.

    o ile nie jest zasłonięte chmurami, ale ale z czego składa się Słońce,
    czy De-bowski zadał sobie to pytanie ? czy polega na swojej religii ?:)
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 40. Data: 2019-05-25 06:03:43