  • 1. Data: 2007-03-19 15:29:56
    Temat: kasacja
    Od: nigol<n...@p...onet.pl>

    Czy skargę kasacyjną do NSA w postępowaniu administracyjnym powinien sporządzić
    radca prawny lub adwokat pod rygorem jej odrzucenia. Taka jest treść pouczenia
    dołączonego do odpisu uzasadnienia wyroku. Nie mogę znaleźć delegacji ustawowej
    do "pod rygorem odrzucenia"

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-03-19 18:52:08
    Temat: Re: kasacja
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    art. 175 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. prawo o postępowaniu przed sądami
    administracyjnymi (Dz. U. Nr 153, poz. 1270 z późn.zm).

    Michał

  • 3. Data: 2007-03-19 19:31:06
    Od: nigol<n...@p...onet.pl>

> [...]
    >

    > Michał
    >
    > ale o rygorze odrzucenia tam nic nie pisze, czy wymóg "powinna być" ma
    znaczenie obligatoryjne czy fakultatywne

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2007-03-19 19:34:33
    Od: nigol<n...@p...onet.pl>

    > art. 175 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. prawo o postępowaniu przed sądami
    > administracyjnymi (Dz. U. Nr 153, poz. 1270 z późn.zm).
    >

    > Michał
    >
    > ale tam nic nie pisze o rygorze odrzucenia
    czy określenie "powinna być" jest wymogiem obligatoryjnym czy fakultatywnym

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2007-03-19 19:39:35
    Od: nigol<n...@p...onet.pl>

    ale tam nic nie pisze o rygorze odrzucenia
    czy sformułowanie "powinna być" jest wymogiem obligatoryjnym czy fakultatywnym

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2007-03-20 06:38:36
    Od: nigol<n...@p...onet.pl>

    a gdzie tam pisze o "rygorze odrzucenia" o co pytałem?
    zwrot "powinna być" jest wymogiem obligatoryjnym czy fakultatywnym?

    -> http://usenet.pomocprawna.info