  • 1. Data: 2002-11-25 11:36:04
    Temat: "kara" śmierci
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    Tak mnie coś naszło na podzielenie się moimi przemyśleniami "w tym
    temacie"

    Mam wrażenie że cały nacisk w "karze śmierci" kładziony jest na słowo
    "kara" i przez to nie ma możliwości przyjęcia właściwego podejścia do
    kwestii "kary śmierci" czyli

    'usunięcia ze społeczeństwa osobnika mu zagrażającego'

    Każdy organizm (czy żywy czy martwy) ma mechanizmy obronne
    umożliwiające mu obronę przed zagrożeniami mogącymi go zniszczyć. W
    większości przypadków jest to zabójstwo (np.Limfocyty T).

    Dlaczego nie wprowadzić do Kodeksu Karnego za określone przestępstwa
    'usunięcia ze społeczeństwa' z uzupełnieniem, że jeżeli jakiekolwiek
    inne społeczeństwo w ciągu np.6 miesięcy zgłosi chęć posiadania
    takiego osobnika to zostanie on mu przekazany jeżeli nie to zostanie
    zabity.

    I problem z głowy.

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 2. Data: 2002-11-25 12:25:19
    Temat: Re: "kara" śmierci
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

> [...]
    > inne społeczeństwo w ciągu np.6 miesięcy zgłosi chęć posiadania
    > takiego osobnika to zostanie on mu przekazany jeżeli nie to zostanie

    No nie wiem czy chciałbyś być królikiem doświadczalnym w genetyce czy
    testach zderzeniowych samochodów.

    Artur

  • 3. Data: 2002-11-25 12:37:25
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > No nie wiem czy chciałbyś być królikiem doświadczalnym w genetyce
    czy
    > testach zderzeniowych samochodów.

    To nie gwałć niemowląt i nie podrzynaj gardeł staruszkom.

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 4. Data: 2002-11-25 15:42:21
    Od: "carlosky" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> [...]
    > inne społeczeństwo w ciągu np.6 miesięcy zgłosi chęć posiadania
    > takiego osobnika to zostanie on mu przekazany jeżeli nie to zostanie

    mi sie podoba :-)))

    pozdrawiam,

    carlo
    ******************************
    SkyDive is my favourite waste of time

    .

  • 5. Data: 2002-11-25 16:39:31
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "carlosky" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

    > mi sie podoba :-)))

    Ja też jestem na "tak"!

    Depi.

  • 6. Data: 2002-11-25 20:50:37
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    nikt nie ma prawa pozbawiac zycia innego czlowieka

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 7. Data: 2002-11-25 21:58:23
    Od: "xray" <x...@l...plspam>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    inetia.pl...
    > nikt nie ma prawa pozbawiac zycia innego czlowieka

    zgadzam sie co do slowa "Czlowiek"

  • 8. Data: 2002-11-25 22:41:25
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > zgadzam sie co do slowa "Czlowiek"

    Tez uwazam ze nikt nie ma prawa pozbawiac innego czlowieka zycia...
    ...dlatego Ci ktorzy sie tego dopuscili powinni byc usuwani ze
    spoleczenstwa.

    Mi sie pomysl podoba
    Jarek

  • 9. Data: 2002-12-15 14:44:15
    Temat: Odp: "kara" śmierci
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Łukasz Mach <l...@m...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ati3vr$do7

    > to że się coś inaczej nazwie, nie zmienia znaczenia. nawet jakby karę
    > śmierci nazwać "miłosiernym uwolnieniem", dalej będzie to kara śmierci

    kto z grupowiczów mógłby pełnić rolę orzecznika lub wykonawcy takiej kary?

    Sandra

  • 10. Data: 2002-12-15 15:39:57
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    Qwax wrote:
    [ciach]

> [...]

    to że się coś inaczej nazwie, nie zmienia znaczenia. nawet jakby karę
    śmierci nazwać "miłosiernym uwolnieniem", dalej będzie to kara śmierci

    pozdrav

    maHo