  • 11. Data: 2002-12-15 16:22:29
    Temat: Re: "kara" śmierci
    Od: "N30 (mietoofka)" <n...@2...pl>

    Sandra wrote:
    > U?ytkownik ?ukasz Mach <l...@m...com.pl> w wiadomo?ci do grup
    > dyskusyjnych napisa?:ati3vr$do7

    > kto z grupowiczów móg?by pe?niae rol? orzecznika lub wykonawcy takiej kary?
    >
    > Sandra

    ja. Za kazdy gwalt, molestowanie itp oraz zabicie innego czlowieka out.
    Oczywiscie sa okolicznosci lagadzace.

    New software v. 0.2 with mietoofkas support.
    More exiting post by me ;-)
    www.n30.us

  • 12. Data: 2002-12-15 16:28:23
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > kto z grupowiczów mógłby pełnić rolę orzecznika lub wykonawcy takiej kary?

    Wykonawcy nie, orzecznika - chyba tak...

    KG

  • 13. Data: 2002-12-15 16:52:27
    Temat: Odp: "kara" śmierci
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Wykonawcy nie, orzecznika - chyba tak...

    wykonawczy -ręka by zadrżała ? moja nie ...
    orzecznika - chyba ? a jednak wątpliwość czy sen spokojny po wydaniu?
    koszmary? hmm snią sie :-)

    Sandra

  • 14. Data: 2002-12-15 17:39:51
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > wykonawczy -ręka by zadrżała ? moja nie ...
    > orzecznika - chyba ? a jednak wątpliwość czy sen spokojny po wydaniu?
    > koszmary? hmm snią sie :-)

    Znaczy, że wykonawca może spać spokojnie i żadne koszmary mu się
    nie będą śnić bo kto inny podjął decyzję, a on tylko "wykonuje rozkazy" ?

    Pix

  • 15. Data: 2002-12-15 20:03:04
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik pix <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atif1b$5j9$...@n...tpi.pl...
    > Znaczy, że wykonawca może spać spokojnie i żadne koszmary mu się
    > nie będą śnić bo kto inny podjął decyzję, a on tylko "wykonuje rozkazy" ?

    nie ...nie doszukuj się swoich interpretacji miłasm coś innego namyśl...

    Sandra

  • 16. Data: 2002-12-15 20:14:14
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > nie ...nie doszukuj się swoich interpretacji miłasm coś innego namyśl...

    OK.
    Rozumiem, że tak czy inaczej koszmary mogą grozić każdemu
    zaangażowanemu w ten proceder ;-)

    Pix

  • 17. Data: 2002-12-15 20:44:46
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik pix <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atio2r$5b8$...@n...tpi.pl...
    > Rozumiem, że tak czy inaczej koszmary mogą grozić każdemu
    > zaangażowanemu w ten proceder ;-)

    tak naprawde to nie zabiłabym muchy :-) no nie tu przesadziłam muchę
    walnelabym packą :-)

    Sandra

  • 18. Data: 2002-12-15 20:58:37
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > tak naprawde to nie zabiłabym muchy :-) no nie tu przesadziłam muchę
    > walnelabym packą :-)

    No tak, mucha koszmarem nie grozi :-)

    Pix

  • 19. Data: 2002-12-16 07:11:00
    Od: "Qwax" <...@...Q>

> [...]
    karę
    > śmierci nazwać "miłosiernym uwolnieniem", dalej będzie to kara

    Pozbawienie kogoś życia nie może być "KARĄ"!!!
    Nie rozumiesz - spróbuj.

    Qwax

  • 20. Data: 2002-12-16 07:11:37
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > kto z grupowiczów mógłby pełnić rolę orzecznika lub wykonawcy takiej
    kary?

    Orzecznika może nie ale wykonawcą mogę być !!!
    Qwax