  • 1. Data: 2002-11-25 09:20:20
    Temat: Darowizna
    Od: "Okoliczny" <o...@t...pl>

    W 1997roku , przepisalem aktem darowizny swoje mieszkanie dla córki, która
    to po otrzymaniu aktu darowizny, zupełnie się zmieniła w stosunku do mnie.
    Nasłała na mnie nawet zbirów, ktorzy mnie pobili.
    Wszystko robi aby doprowadzić do mojej śmierci a tym samym opróźnienia w/w
    mieszkania, na które posiadam dożywotnią służebność .Proszę o poradę. Co
    robić ?
    Czy można tę darowiznę cofnąć ?
    Bardzo proszę o pomoc !

  • 2. Data: 2002-11-25 10:05:56
    Temat: Odp: Darowizna
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Okoliczny <o...@t...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:arsq0i$ic2$...@n...tpi.pl...
    > Czy można tę darowiznę cofnąć ?

    tak art.898 k.c w podobnych przypadkach kończy się taka sprawa w sądzie,
    ponieważ obdarowny z własnej woli tego notarialnie nie załatwi.

    Sandra