  • 1. Data: 2002-11-25 11:17:45
    Temat: Rejestracja samochodu nowego
    Od: "Marek S." <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Dealer poinformował mnie, że muszę udac się
    do Urzędu Skarbowego celem rejestracji
    faktury zakupu - ???

    Tak sobie myślę, po co ta rejestracja?

    Czy chodzi tu o namaistkę formularza PCC i odpowiedniej opłaty,
    w przypadku gdy dealer jest płatnikiem VAT i zakup u niego samochodu
    jest zwolniony z wniesienia takowej opłaty?

    Jak to jest.

    Marek S.

    Zadałem pytanie na grupie samochodowej ale jak narazie cisza.

  • 2. Data: 2002-11-25 18:40:19
    Temat: Re: Rejestracja samochodu nowego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Sprawdź, czy fakturę wystawił faktycznie dealer. Może kupujesz w salonie nie
    wiedząc, że sprzedaje inna firma. Powodów takiej kombinacji jest kilka, ale
    nie będę pisał na forum, by nie podpowiadać.