    From: "knuttek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jeszcze raz wspólnota a reklama
    Date: Tue, 18 Feb 2003 11:57:12 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@poleska-2.lanet.wroc.pl

    Mam takie pytanie, może dość banalne, ale jednak przed zbliżającym się
    spotkaniem wspólnoty (i Zarządcy ) chętnie bym to wyjaśniła.....

    Jest sobie dość duże osiedle. Wybudowane przez jedną firmę X. Całe osiedle
    to jedna Wspólnota Mieszkaniowa (630 mieszkań). Firma X, wpisana do aktu
    notarialnego jest Zarządcą Wspólnoty Mieszkaniowej.
    Na jednym z bloków wisi potężna reklama firmy X, dodatkowo oświetlona (2 x
    7m). Oświetlenie interesuje mnie mniej (nie jest przy moim oknie ani w
    pobliżu, nie wiem co na to ludzie mający tam okna :-&), interesuje mnie jaka
    jest podstawa prawna tego, zeby ta reklama tam wisiała. Pytanie, czy
    Wspólnota Może rządać za wiszenie tej reklamy konkretnych pieniędzy. Dodam,
    że Firma X ma udział we Wspólnocie jako właściciel przynajmniej 1 lokalu.

    Co z tym robić - firma X jest bezczelna do tego stopnia, że
    najprawdopodobniej czerpie prąd do oświetlania tej reklamy z tzw. wspólnego
    prądu (oświetlenia bram, chodników itp.)

    pozdrawiam serdecznie

    ps.zwariowałam, chce walczyć z.....wiatrakami....