  • 1. Data: 2003-02-18 10:57:12
    Temat: jeszcze raz wspólnota a reklama
    Od: "knuttek" <k...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie, może dość banalne, ale jednak przed zbliżającym się
    spotkaniem wspólnoty (i Zarządcy ) chętnie bym to wyjaśniła.....

    Jest sobie dość duże osiedle. Wybudowane przez jedną firmę X. Całe osiedle
    to jedna Wspólnota Mieszkaniowa (630 mieszkań). Firma X, wpisana do aktu
    notarialnego jest Zarządcą Wspólnoty Mieszkaniowej.
    Na jednym z bloków wisi potężna reklama firmy X, dodatkowo oświetlona (2 x
    7m). Oświetlenie interesuje mnie mniej (nie jest przy moim oknie ani w
    pobliżu, nie wiem co na to ludzie mający tam okna :-&), interesuje mnie jaka
    jest podstawa prawna tego, zeby ta reklama tam wisiała. Pytanie, czy
    Wspólnota Może rządać za wiszenie tej reklamy konkretnych pieniędzy. Dodam,
    że Firma X ma udział we Wspólnocie jako właściciel przynajmniej 1 lokalu.

    Co z tym robić - firma X jest bezczelna do tego stopnia, że
    najprawdopodobniej czerpie prąd do oświetlania tej reklamy z tzw. wspólnego
    prądu (oświetlenia bram, chodników itp.)

    pozdrawiam serdecznie

    ps.zwariowałam, chce walczyć z.....wiatrakami....

  • 2. Data: 2003-02-18 22:27:50
    Temat: Re: jeszcze raz wspólnota a reklama
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "knuttek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to jedna Wspólnota Mieszkaniowa (630 mieszkań). Firma X, wpisana do aktu
    > notarialnego jest Zarządcą Wspólnoty Mieszkaniowej.

    Na jak dlugo sobie zastrzegla to zarzadzanie (dluzej niz 1 rok od oddania
    bloku/ów do uzytkowania) ?

    Karol

  • 3. Data: 2003-02-19 09:14:48
    Od: "knuttek" <k...@p...onet.pl>

    Nie ma zastzreżenia - oni są wpisanie w akcie notarialnym jako zarządca- bez
    określenia terminu. I nie ma widoków na ich wykurzenie.

    Tylko pytanie, czy jako zarządca mają prawo wieszać nam tą reklamę?

  • 4. Data: 2003-02-19 14:47:44
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    jak was denerwują lub oszukują to należy zebrać grupę wsparcia i uchwalić na
    zasadach obowiązujących we wspólnotach o konieczności pobierania od
    powierzchni reklamowej usytuowanej na waszych budynkach lub zmianie
    zarządcy.

    Stan_Z