eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie). › Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    From: Jacek <o...@u...polbox.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila
    przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    Date: Tue, 03 Feb 2004 14:01:18 +0100

    Andrzej Lawa wrote:
    > Użytkownik "Jacek" <o...@u...polbox.com> napisał w wiadomości

    > Aha - no i wszystko jasne. Kolejny zafajdany troll... A może nie kolejny,
    > tylko kolejne wcielenie Jacusia-Expierda?
    nie zaden troll. tylko czlowiek ktory wie jak Niemcy dabaja o swoje
    interesy w Polsce. Pochodze z Opolszczyzny, widze jak sie tworzy
    mniejszosc niemiecka z Polakow przekupionych paszportami pozwalajacymi
    na prace w UE. Wiec nie pisz mi tu o trolach. Ci ludzie, ich przodkowie
    walczyli o polskasc slaska opolskiego, dzis bieda i koniunkturalizm ich
    kieruje do kolejki po niemiecki paszport.

    Patrzac na historie mozna sie spodziewac ze kiedys przyjada tu do nas
    bronic niemieckiej mniejszosci przed okropnymi Polakami. Czy przyjada na
    czolgach czy z silami szybkiego reagowania Policji UE to sie jeszcze okaze.
    Jak myslisz kto nakrecal ruch za utworzeniem wojewodztwa Opolskiego? Nie
    niemcy ktorzy licza na europe regionow? Wlasnie oni.

    Zacznij myslec prosze cie.

    Jacek