  • 1. Data: 2013-11-20 21:46:55
    Temat: jakie są szanse,że ukrają
    Od: Rentier <f...@g...com>

    ...gnoja uszkadzającego karoserię gwoździem?
    Mam 2 świadków,ale polski wymiar na pstrym koniu jeździ.
    Ktoś doświadczył podobnego s-syństwa?

  • 2. Data: 2013-11-20 22:12:16
    Temat: Re: jakie są szanse,że ukrają
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rentier wrote:
    > ...gnoja uszkadzającego karoserię gwoździem?
    > Mam 2 świadków,ale polski wymiar na pstrym koniu jeździ.
    > Ktoś doświadczył podobnego s-syństwa?

    ukaraja
    miesiac w zawieszeniu na trzy
    mozesz ewentualnie dochodzi malowania od niego.
    to bedzie najwieksza kara, jak juz pojdzie do pracy a ty bedziesz
    wiedzial gdzie to wskazesz komornikowi.

  • 3. Data: 2013-11-20 23:40:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > ...gnoja uszkadzającego karoserię gwoździem?
    > Mam 2 świadków,ale polski wymiar na pstrym koniu jeździ.
    > Ktoś doświadczył podobnego s-syństwa?

    Jak bedziesz składał zawiadomienie o przestępstwie,. to złóż wniosek, by
    prokurator wniósł uzależnienie warunkowego wykonania kary od naprawienia
    szkody. I później będziesz miał haka. Jak nei odda dobrowolnie, to mo,żesz
    wnieść do sądu o odwieszenie wykonania kary, a to dość skuteczne narzędzie,
    bo przeważnie sprawca woli oddać kilka stówek, niż iść odsiedzieć kilka
    miesięcy.

  • 4. Data: 2013-11-21 08:30:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.11.2013 21:46, Rentier pisze:
    > ...gnoja uszkadzającego karoserię gwoździem?

    Nie, bo nie ma takiego słowa ;)

    > Mam 2 świadków,ale polski wymiar na pstrym koniu jeździ.

    A poważniej: zależy jak wiarygodne będą ich zeznania.

    > Ktoś doświadczył podobnego s-syństwa?

    Cóż, ja sobie kupiłem samochód o wyglądzie takim, że ciężko by było
    jedno nowe zarysowanie zauważyć, więc... ;)

  • 5. Data: 2013-11-21 11:37:03
    Od: Maciek <m...@e...info.costam.pl>

    begin o nicku Rentier napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > ...gnoja uszkadzającego karoserię gwoździem?
    > Mam 2 świadków,ale polski wymiar na pstrym koniu jeździ.
    > Ktoś doświadczył podobnego s-syństwa?
    Marne.
    Miałem kiedyś taki przypadek. Zgłosiłem na policję, sprawcę podałem im "na
    tacy". Wartość szkody wyceniłem na 500 zł, bo tyle kosztowałoby pomalowanie
    kawałka błotnika. Miałem 4 wizyty pana policjanta, który udowadniał mi, że
    muszę zmienić kwotę, bo "robocizna nie jest częścią szkody". To w końcu
    powiedziałem, że koszt zdartej farby to 1,25 zł i żeby się ode mnie odp...

    M.

  • 6. Data: 2013-11-21 15:24:36
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.11.2013 08:30, Andrzej Lawa wrote:

    > Cóż, ja sobie kupiłem samochód o wyglądzie takim, że ciężko by było
    > jedno nowe zarysowanie zauważyć, więc... ;)

    i cieszysz sie z tego ze mieszkasz w kraju, gdzie musisz kupic odrapany
    samochod, zeby spac spokojnie?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 7. Data: 2013-11-21 15:25:19
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.11.2013 11:37, Maciek wrote:

> [...]
    > powiedziałem, że koszt zdartej farby to 1,25 zł i żeby się ode mnie odp...

    500?

    To niska szkodliwosc - umarzaja ZTCP.

    OD 2000 w gore cos robią.

  • 8. Data: 2013-11-21 21:04:12
    Od: "Moon" <l...@v...net>

    Użytkownik "Maciek" <m...@e...info.costam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powiedziałem, że koszt zdartej farby to 1,25 zł i żeby się ode mnie odp...

    Mnie rysowali samochód (nawet dwa) z obu stron, strzelali z broni
    pneumatycznej, wybijali szyby, a raz akurat jak zgłosiłem chamów na policję
    i gliny aresztowały jednego, to mi jego kolesie w trakcie spisywania zeznań
    porysowali cały bok POD KOMENDĄ. Policjant westchnął, że akurat z tej strony
    nie ma kamery.
    Tysiące poszły, ubezpieczenie skoczyło, a sprawcy NN.
    NN tylko dla glin, bo wszyscy wiedzieli kto i co.
    Jak się skończyło? Hołota wyniosła się, bo nabroiła za dużo i jest spokój.
    Ale mogli się nie wynieść i nic by im policja nie zrobiła.
    Policja to LESZCZE:)

    Moon

  • 9. Data: 2013-11-22 03:00:01
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > Cóż, ja sobie kupiłem samochód o wyglądzie takim, że ciężko by było
    > jedno nowe zarysowanie zauważyć, więc... ;)

    - co robisz, Andrzeju?
    - zakładam alarm
    - boisz się, że ci ukradną?
    - kradną to Mercedesy, do mnie srać przychodzą

  • 10. Data: 2013-11-22 09:23:31
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Moon <l...@v...net> wrote:

> [...]
    > porysowali cały bok POD KOMENDĄ. Policjant westchnął, że akurat z tej strony

    Czym im tak podpadłeś?

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/