  • 21. Data: 2013-11-24 23:42:50
    Temat: Re: jakie są szanse,że ukrają
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.11.2013 12:32, zakompleksiony Dyjor pisze:

    > no wiemy wiem ze ciebie nie stać na samochód ale jest jednak sporo osób
    > które stać na coś co uciekło spod prasy na złomowisku...

    Leczysz kompleksy, Dyjor? To lecz je gdzie indziej.

  • 22. Data: 2013-11-25 10:10:05
    Od: andromeda <j...@e...com.pl>

    Dnia Sun, 24 Nov 2013 12:32:49 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > no wiemy wiem ze ciebie nie stać na samochód ale jest jednak sporo osób
    > które stać na coś co uciekło spod prasy na złomowisku...

    Ja mam 2 samochody:
    1 w garażu -bez zarysowań
    2-gi odrapany, tani stoi na parkingu: 3 włamania + 1 uszkodzenie, policja
    nic nie zrobiła.

    Szkoda że żyję w kraju w którym tak muszę postępować.

  • 23. Data: 2013-11-26 00:07:49
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.11.2013 11:04, Maciek wrote:

    > To było dawno. Kilkanaście lat temu.

    ile limit teraz?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 24. Data: 2013-12-01 17:10:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    andromeda wrote:

> [...]
    > policja nic nie zrobiła.
    >
    > Szkoda że żyję w kraju w którym tak muszę postępować.

    nie w kraju tylko w jakiejś bandyckiej okolicy...

    przez lata samochody stały na parkingach pod blokami i nigdy nikt mi sie nie
    włamał ani mi niczego nei porysował.

    względnie cie ktoś tam nei lubił a to już musisz we własnym sumieniu
    rozsądzić.

    Gadanie typu taki Kraj jest straszliwie głupie.

  • 25. Data: 2013-12-01 17:10:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Leczysz kompleksy, Dyjor? To lecz je gdzie indziej.

    nie muszę ale ty zato piszesz pierdoły jak zwykle...