  • 11. Data: 2013-11-22 09:56:51
    Temat: Re: jakie są szanse,że ukrają
    Od: Kapibara <k...@b...pl>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 08:23:31 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Czym im tak podpadłeś?

    Muńka nie znasz? Wystarczy spojrzeć na jego "twórczość" w usenecie. Aż
    dziw, że jeszcze mu nikt mordy nie obił.

  • 12. Data: 2013-11-22 10:20:58
    Od: "Moon" <l...@v...net>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Czym im tak podpadłeś?

    Zwróciłem uwagę, żeby nie darli pysków na ulicy o 2 rano, bo mi się dzieci
    budzą.
    Wystarczyło.

    moon

  • 13. Data: 2013-11-22 10:22:12
    Od: "Moon" <l...@v...net>

    Użytkownik "Kapibara" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Muńka nie znasz? Wystarczy spojrzeć na jego "twórczość" w usenecie. Aż
    > dziw, że jeszcze mu nikt mordy nie obił.

    To właśnie takie same szczekające burki jak ty.

    moon

  • 14. Data: 2013-11-22 11:01:10
    Od: Kapibara <k...@b...pl>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 10:22:12 +0100, Moon napisał(a):

    > Użytkownik "Kapibara" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > To właśnie takie same szczekające burki jak ty.

    Nie znasz mnie psycholu, żeby wydawać takie osądy.

  • 15. Data: 2013-11-22 11:10:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2013 11:01, Kapibara pisze:

    > Nie znasz mnie psycholu, żeby wydawać takie osądy.

    Nie karm trolla.

    Jego wycinają nawet co porządniejsze serwery usenetu i gdyby nie ty, to
    w ogóle bym tego świra nie widział.

  • 16. Data: 2013-11-22 16:15:51
    Od: "Moon" <l...@v...net>

    > Nie znasz mnie psycholu, żeby wydawać takie osądy.

    i co, ostrzelasz mi samochód chamie?
    moon

  • 17. Data: 2013-11-22 16:18:24
    Od: "Moon" <l...@v...net>

    wiadomości news:l6nai8$ipb$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie karm trolla.
    >
    > Jego wycinają nawet co porządniejsze serwery usenetu i gdyby nie ty, to w
    > ogóle bym tego świra nie widział.

    Kogo wycinają? Gdzie?
    W usenecie nie ma "porządnych" serwerów. Usenet jest pełen idotów i
    psychopatów.

    moon

  • 18. Data: 2013-11-23 11:04:24
    Od: Maciek <m...@e...info.costam.pl>

    begin o nicku hikikomorisan napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > 500?
    >
    > To niska szkodliwosc - umarzaja ZTCP.
    To było dawno. Kilkanaście lat temu.
    M.

  • 19. Data: 2013-11-24 12:32:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie, bo nie ma takiego słowa ;)

    > A poważniej: zależy jak wiarygodne będą ich zeznania.

    > Cóż, ja sobie kupiłem samochód o wyglądzie takim, że ciężko by było
    > jedno nowe zarysowanie zauważyć, więc... ;)

    no wiemy wiem ze ciebie nie stać na samochód ale jest jednak sporo osób
    które stać na coś co uciekło spod prasy na złomowisku...

  • 20. Data: 2013-11-24 15:28:15
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...peru>

    Dnia 2013-11-22 11:01, Użytkownik - Kapibara napisał::

    > Nie znasz mnie psycholu, żeby wydawać takie osądy.

    Czyżby? Jesteś znany w usenecie, jako ten, który śmieje się ze swoich
    własnych stwierdzeń jak głupi do sera. O szczególnym "uczuciu" do moona
    już nawet nie wspominam.
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A