    From: "Arek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jaka dzialalnosc
    Date: Tue, 7 May 2002 17:58:07 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@pb86.tarnobrzeg.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam
    Mam taki maly problem, otoz rozpoczalem DG deklarujac sie w US na ryczalt,
    tymczasem jednak okazalo sie ze z uwagi na obroty lepiej bylo by gdybym
    jednak przemianowal sie teraz na ksiazke przychodow i rozchodow czyli na
    zasady ogolne. Oczywiscie moge to zrobic ale nie w ciagu trwania roku
    podatkowego. Jednakze nie do konca, otoz sadze ze gdybym rozszerzyl
    dzialalnosc o taki rodzaj galezi gospodarczej, ktora nie moze byc "liczona"
    na ryczalcie to wlasnie to jest ten wyjatek od zasady. A problem jest w tym,
    ze nie zanadto wiem gdzie moglbym znalezc liste takich dzialalnosci, ktore
    nie moga byc prowadzone na ryczalcie. Bylbym wdzieczny za namiary na zrodlo.
    Pozdrawiam
    ArS