  • 141. Data: 2014-05-28 13:32:17
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-28 11:36, Dominik & Co pisze:

    > Oj, nie na czasie Waść jesteś, nie na czasie.
    > http://fakty.interia.pl/news-giodo-po-raz-pierwszy-n
    akazal-odnotowanie-apostazji-w-ksiega,nId,1088629?ut
    m_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

    > Ja też, nie chwaląc się, pozytywną decyzję GIODO otrzymałem :-)

    ta, ale wyroki nsa nie robia na tym facecie zadnego wrazenia... nsa
    obciaza giodo kosztami, wydaje wyroki a ludzie nadal musza sie do sadu
    odwolywac. kosciol juz knuje jak uwalic te wyroki.

  • 142. Data: 2014-05-28 13:35:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-28 13:29, news pisze:

    > nim zawarty, po prostu go zignorowal.

    Słusznie.
    Co byś ty zrobił, jakby twoja była pluła się o to, żebyś wyrzucił listy
    od niej i z komórki wykasował?

    --
    Liwiusz

  • 143. Data: 2014-05-28 14:26:28
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-28 13:35, Liwiusz pisze:

    > Słusznie.
    > Co byś ty zrobił, jakby twoja była pluła się o to, żebyś wyrzucił listy
    > od niej i z komórki wykasował?

    slusznie zauwazyles "moja byla" - jest usankcjonowana wyrokiem
    rozwodowym. jako byly katolik chcialbym rowniez usankcjonowac to
    odpowiednia adnotacja (wystapil... nie wyrazil zgody na dalsze
    przetwarzanie) - nie oczekuje wydarcia mojego nazwiska z ksiegi chrztu...

    dalej bedziesz naciagal rzeczywistosc ?

  • 144. Data: 2014-05-28 14:32:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-28 14:26, news pisze:

> [...]
    > odpowiednia adnotacja (wystapil... nie wyrazil zgody na dalsze
    > przetwarzanie) - nie oczekuje wydarcia mojego nazwiska z ksiegi chrztu...

    Znajdziesz zatem na to przepis (tak jak na rozwód)?

    > dalej bedziesz naciagal rzeczywistosc ?

    A czy twoja była dziewczyna ma prawo żądać adnotacji w twoim kapowniku,
    że już jej nie kochasz?

    --
    Liwiusz

  • 145. Data: 2014-05-28 14:37:33
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-05-28 12:35, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "JD" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Psy szczekają, karawana idzie dalej.

    A szczekaj sobie do woli :)

    JD

  • 146. Data: 2014-05-28 14:43:55
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.05.2014 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Słusznie.
    > Co byś ty zrobił, jakby twoja była pluła się o to, żebyś wyrzucił listy
    > od niej i z komórki wykasował?

    Gdzie tam mowa o kasowaniu? Administrator danych osobowych ma psi
    obowiązek _uaktualnić_ dane osobowe na żądanie osoby, której one dotyczą.

    Czyli odnotować fakt, że wnioskodawca nie chce już dłużej być
    uważany za jahwochwalcę.

    Proponuję poczytać uzasadnienie decyzji GIODO.

    http://w695.wrzuta.pl/obraz/8MXBv9TWTLq/uzasadnienie
    _giodo_c.d.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 147. Data: 2014-05-28 16:14:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Hola hola, zbiór danych to każda uporządkowana forma przechowywania
    > danych, niezależnie od tego czy elektroniczna, czy papierowa, chyba nie
    > sugerujesz, że księga chrztów, czy jak się to tam nazywa, jest formą >
    > nieuporzadkowaną?

    Tak, bo jak chcesz znaleźć, czy Kowalski był ochczony, to musisz jechać od
    deski do deski księgę.

    > Przetwarzanie, to wszelkie operacje na nich, włącznie z archiwizacją.

    Kartowanie książki telefonicznej też?

  • 148. Data: 2014-05-28 16:15:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news" <c...@b...ba> napisał w wiadomości

    > problem jest w tym, ze kaplan otrzymal moje oswiadczenie i zamiast
    > bezdyskusyjnie odnotowac (w swoim rejestrze ochrzczonych dusz) fakt w nim
    > zawarty, po prostu go zignorowal.

    To gdzie kapłan to odnotuje, to już jest jego sparwa.

  • 149. Data: 2014-05-28 16:17:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:lm4lmb$mvt$1@node2.news.atman.pl...

    > Gdzie tam mowa o kasowaniu? Administrator danych osobowych ma psi
    > obowiązek _uaktualnić_ dane osobowe na żądanie osoby, której one dotyczą.

    Zaraz, ale to księga chrztów. Chrzest sie odbył i nie widzę powodu, by to
    kwestionować.

    > Czyli odnotować fakt, że wnioskodawca nie chce już dłużej być
    > uważany za jahwochwalcę.

    Ale nadal jest ochrzczony

  • 150. Data: 2014-05-28 16:18:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:lm41mu$n9b$2@node1.news.atman.pl...

    > Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przeciwko ustawie o ochronie
    > danych osobowych.

    Jakiego? sięga chrztów nie jest zbiorem danych osobowych.