    From: " jb" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak przywrocic dziecku poprzednie nazwisko?
    Date: Wed, 13 Aug 2008 20:47:18 +0000 (UTC)

    > UDOWODNIJ ze pasozytuje na ojcu mojego dziecka, ze chce go wydymac,

    "jesli ojciec dziecka nie wyraza zgody na zrzeczneie sie praw/wladzy
    rodzicielskiej to jakich argumentow trzeba uzyc wg prawa aby sad pozbawil go
    tych praw?" - kto napisał te słowa? Ja?

    "probuje nas ograniczac, straszy ze nie da zgody na paszport"

    Nie chce tańczyć frajer, jak mu zagrasz, choć buli forsę, to dokopać mu i
    pozbawić kontaktów z dzieckiem. Jak to nazwać inaczej, niż chęć wydymania?

    ZE W OGOLE
    > ZALEZY MI NA ALIMENTACH!!!,

    Mam nadzieje, że rzeczywiście pasożytujesz na frajerze i rodzinie. A nie
    żyjesz na koszt państwa, czyli rownież i za MOJE pieniądze.

    ze nie mam doswiadczenia, ze zarabiam tyle na ile
    > zasluguje, ze oferowali mi tyle na ile zasluguje, ze nic sensownego dotad nie
    > robilam itp z Twojego ble,ble,ble

    "jestem bezrobotna,szukam pracy od ok. 1,5 roku", "praca MOZE
    i tak, ale za nedzne zarobki," (podkreślenie moje)

    Jesli osoba z rzekomo wyższym wykształceniem przez ostatnie półtora roku nie
    może znaleźć pracy, to albo gówno potrafi, albo leń śmierdzący jest. W twoim
    przypadku skłaniałabym się do obu tych wersji jednocześnie.

    > dzieki za poswiecenie mi az takiej uwagi

    Ależ proszę bardzo. Polecam się na przyszłość.

    >-mysle

    Nie wierzę. Udowodnij.

    >czyzbys byl jednym z frajerow, ktorgo jakas niunia
    > wydymala?!

    Nie trafiłaś. Ja się trzymam z daleka od takich jak ty.