    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak przywrocic dziecku poprzednie nazwisko?
    Date: Thu, 14 Aug 2008 10:35:14 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > "jesli ojciec dziecka nie wyraza zgody na zrzeczneie sie praw/wladzy
    > rodzicielskiej to jakich argumentow trzeba uzyc wg prawa aby sad pozbawil go
    > tych praw?" - kto napisał te słowa? Ja?

    mozna ojca pozbawic tych praw jesli dziala na szkode dziecka, pije, nie
    interesuje sie dzieckiem, nie utrzymuje kontaktow, ALE nawet jesli sad pozbawi
    go wladzy rodzicielskiej on i tak musi placic alimenty poniewaz uznal dziecko
    za swoje, ROZUMIESZ? retoryczne pytanie.............

    > "probuje nas ograniczac, straszy ze nie da zgody na paszport"
    >
    > Nie chce tańczyć frajer, jak mu zagrasz, choć buli forsę, to dokopać mu i
    > pozbawić kontaktów z dzieckiem. Jak to nazwać inaczej, niż chęć wydymania?

    sam podrozuje i wyjezdza kiedy i dokad chce, jakim prawem moze mi tego
    zabronic? nigdy nie ograniczalam mu kontaktow z dzieckiem i nie mam zamiaru
    tego robic, ON SAM SIE NA TO DECYDUJE wielokrotnie opuszczajac na dlugie
    okresy kraj, a jak tu jest to gdy ma focha tez nie widuje sie z dzieckiem...

    > ZE W OGOLE
    >
    > Mam nadzieje, że rzeczywiście pasożytujesz na frajerze i rodzinie. A nie
    > żyjesz na koszt państwa, czyli rownież i za MOJE pieniądze.

    to Ty rzeczywiscie uwazasz ze alimenty dla dziecka, ktore mu sie prawnie i jak
    sadze moralnie naleza to pasozytowanie na ojcu????!!!!!???!! TO MOZE NAPRAWDE
    SIE JUZ LEPIEJ NIGDY PUBLICZNIE NIE WYPOWIADAJ...

    > ze nie mam doswiadczenia, ze zarabiam tyle na ile
    >
    > "jestem bezrobotna,szukam pracy od ok. 1,5 roku", "praca MOZE
    > i tak, ale za nedzne zarobki," (podkreślenie moje)
    >
    > Jesli osoba z rzekomo wyższym wykształceniem przez ostatnie półtora roku nie
    > może znaleźć pracy, to albo gówno potrafi, albo leń śmierdzący jest. W twoim
    > przypadku skłaniałabym się do obu tych wersji jednocześnie.

    chlopczyku, a co Ty wiesz o zyciu?!?! z Twoich wypowiedzi wnioskuje ze nic
    albo ze posiadasz znikoma wiedze, pewnie jeszcze od "madrych" kumpli i z forow
    internetowych, na ktorych namietnie sie wyzywasz bo nie masz zycia prywatnego
    hehe do Twojej wiadomosci: osoba ktora nie znalazla pracy przez poltora roku
    bywa samotnie wychowujaca matka, ktora musi zajac sie dzieckiem bo nie ma
    innej mozliwosci, a ojciec tego dziecka wolal robic inne rzeczy

    > Ależ proszę bardzo. Polecam się na przyszłość.

    > Nie wierzę. Udowodnij.

    > Nie trafiłaś. Ja się trzymam z daleka od takich jak ty.

    no coz, tak wiele wiesz(?), a tak bardzo sie mylisz