  • 41. Data: 2004-09-08 08:20:19
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    He?Sk wrote:

    > mieszka tam ? wiec dalczego to ma placic 1/2 czynszu ?
    > moze jeszcze za gaz, energie i wode ?

    A może właśmnie dlatego powinien płacić, że się nie wymeldował? Bo np.
    Agati_m musi ponosić koszty wody,windy, wywozu śmieci, które czasami bywają
    liczone od ilości osób zameldowanych w lokalu?

    > tak. ale ci nie powiem.

    Dlaczego? "Bo to zła kobieta była, nie?"

    > kto z kim sie nie potrafi dogadac, bidulko ?

    Co to ma do rzeczy?
    Kobiecie chodzi tylko o potwierdzenie fakty nie zamieszkiwania byłego w
    mieszkaniu, a coś mi się zdaje, że to może całkiem łatwo osiągnąć,
    zgłaszając w gminie, że "tego pana tu nie ma od roku, proszę go
    wymeldować."
    --
    pozdrawiam
    krys

  • 42. Data: 2004-09-08 08:21:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > kocie
    > jak sie podpierasz serialami to do nich wroc

    podalem doskonaly przyklad do tego co napisales

    > i przestan udowadniac wszystkim ze nie czytasz albo nie rozumiesz co
    czytasz
    > juz napisala ze nie ma mozliwosci wykupienia tego mieszkania

    napisala pozniej to po pierwsze po drugie teraz nie jej odpisywalem wiec sie
    nie madruj

    P.

  • 43. Data: 2004-09-08 08:29:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Swoją drogą gdzie ona miała oczy jak brała ślub?

    albo na odwrot :) Nie wiadomo co sie wydarzylo.

    >Mało to jest porządnych
    > facetów?

    wiecej niz kobiet :)

    > Ale ten pewnie świetnie tańczył - dla polskich kobiet to zazwyczaj
    > czynnik decydujący przy wyborze męża.

    ten swietnie tanczyl a reszta ( 4ej inni z krtorymi rownolegle byla) mieli
    inne "zalety", 1.mesia ze skorami,
    2.komorke, 3.kurtke skurzana, 4. pelny portfel,

    i nawet nie nazywaja tego po imieniu (zwykle kurwienie sie)

    P.

  • 44. Data: 2004-09-08 08:32:07
    Od: "agati_m" <a...@w...pl>

    > Jedna rzecz mnie zainteresowała. Na kogo jest tytuł prawny do mieszkania ?
    > Nie będziesz miała problemów z zamianą (gdyby ex był już wymeldowany ale
    np.
    > był najemcą)??
    >
    > pozdr
    >
    > Monika

    Umowa najmu jest na nas oboje...

    Agata

  • 45. Data: 2004-09-08 08:33:51
    Od: "agati_m" <a...@w...pl>

    > Swoją drogą gdzie ona miała oczy jak brała ślub? Mało to jest porządnych
    > facetów? Ale ten pewnie świetnie tańczył - dla polskich kobiet to
    zazwyczaj
    > czynnik decydujący przy wyborze męża.

    czy dobrze tanczył ? niestety nie...
    Nie wiem jak to sie dzieje, ale czasem i porzadny człowiek (a za takiego
    zawsze go uwazałam) pokręci swoim życiem..., ale to juz zupełnie inna
    historia i bardzo bym prosiła, by oceny zyciowych postaw innych ludzi
    zostawic dla siebie, bo grupa dotyczy prawa, a nie rodziny czy psychologii.

    A.

  • 46. Data: 2004-09-08 08:34:36
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > Mało to jest porządnych facetów?
    > Czapla

    Ten wątek mnie szczególnie zainteresował. Jeśli masz na "takich facetów"
    namiary, to poproszę o kontakt na priv.
    pozdr.
    :-)
    Kaliope

  • 47. Data: 2004-09-08 08:35:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > [ciach]
    >
    > czyzby kolejny troll?

    a sio, bo zaraz jaki s"szpraj" przyniose :)

    P.

  • 48. Data: 2004-09-08 08:35:34
    Od: "agati_m" <a...@w...pl>

> [...]
    > inne "zalety", 1.mesia ze skorami,
    > 2.komorke, 3.kurtke skurzana, 4. pelny portfel,
    >
    > i nawet nie nazywaja tego po imieniu (zwykle kurwienie sie)

    a Panu juz podziekuję...
    A.

  • 49. Data: 2004-09-08 08:38:20
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    agati_m pisze:

> [...]
    > historia i bardzo bym prosiła, by oceny zyciowych postaw innych ludzi
    > zostawic dla siebie, bo grupa dotyczy prawa, a nie rodziny czy

    Zastanow sie o co NAPRAWDE Ci chodzi..

    No bojeslimieszka to go ne wymeldujesz, a jesline mieszka toniemaproblemu..

    Boguslaw

  • 50. Data: 2004-09-08 08:45:15
    Od: "agati_m" <a...@w...pl>

    > Zastanow sie o co NAPRAWDE Ci chodzi..
    >
    > No bojeslimieszka to go ne wymeldujesz, a jesline mieszka
    toniemaproblemu..

    > Boguslaw

    nie mieszka i nie chce by mieszkał.
    A.