  • 31. Data: 2004-09-07 17:59:00
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Sep 2004 14:19:23 +0200, "agati_m" <a...@w...pl> wrote:

    [...]

    > To tak trudno zrozumiec, ze ja tez chce miec normalne zycie, bez kogos, kto
    > mnie udręcza?

    wiec schyl nieco glowke i badz milsza dla tego "typka" !

    > Panowie, solidarnosc plemników jest tu zupelnie niepotrzebna....

    jasne. tu potrzeby zdrowy rozsadek a nie roszczenia...

    HeSk

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.
    * My personal opinions are just mine.

  • 32. Data: 2004-09-07 18:50:00
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 07/09/2004 11:43, tch wrote :

    > Użytkownik "agati_m" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sie

    > to dlaczego chcesz go wyrzucić?
    > dlatego że poszedł ci na rękę i tam nie przebywa?

    Zameldowanie jest tylko i wyłącznie poinformowaniem aparatu państwowego
    o faktycznym miejscu pobytu. Nie ma związku pomiędzy faktem zameldowania
    a prawem własności czy prawem do korzystania z lokalu czy nieruchomości.
    W szczególności wymeldowanie nie jest równoznaczne z wyrzucaniem
    kogokolwiek.
    Zwłaszcza, że mąż, jeśli nadal jest współwłaścicielem lokalu będzie się
    mógł w nim ponownie skutecznie zameldować -- pod warunkiem, że
    rzeczywiście będzie w nim przebywał "z zamiarem stałego przebywania".

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 33. Data: 2004-09-07 19:13:00
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "HeRSk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mieszka tam ? wiec dalczego to ma placic 1/2 czynszu ?
    > moze jeszcze za gaz, energie i wode ? a moze jeszcze abonament rtv ?
    > oczywiscie wszystko po polowie... a ty placisz 1/2 czynszu za
    > mieszkanie w ktorym ten "wredny typ" mieszka ?

    Jak słusznie zauważył Pshemekan, zameldowanie jest tylko formalnym
    poświadczeniem miejsca przebywania. Skoro jest tam zameldowany i nie
    wymeldowuje się, to znak dla "władzy", że tam przebywa ("na pobyt stały" jak
    mniemam) czyli mieszka (co, nawiasem mówiąc może pociągać za sobą wzrost
    kosztów utrzymania mieszkania - niektórzy administratorzy budynków wysokość
    niektórych składników czynszu warunkują od ilości zameldowanych osób). Skoro
    się w jakimś mieszkaniu mieszka, to wypada regulowac za to należnośc, czyż
    nie? A jak się nie mieszka, to się nie reguluje, ale jak się nie mieszka, to
    należałoby się wymedować, czyż nie? (jeśli już mówimy o formalnych kwestiach
    mieszkania, a nie o tym jaka płeć jest wredna i roszczeniowa ;) )

    pozdr

    Monika

  • 34. Data: 2004-09-08 06:04:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > MIelismy kiedys takie mieszkanie i byla mozliwosc wykupienia go.

    kocie
    jak sie podpierasz serialami to do nich wroc
    i przestan udowadniac wszystkim ze nie czytasz albo nie rozumiesz co czytasz
    juz napisala ze nie ma mozliwosci wykupienia tego mieszkania
    a nawet jakby byla to i tak ona msiala by wylozyc kase i bylemy nic do tego

  • 35. Data: 2004-09-08 06:07:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "HeRSk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]
    > kto z kim sie nie potrafi dogadac, bidulko ?

    czyzby kolejny troll?

  • 36. Data: 2004-09-08 07:02:43
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "agati_m" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mysle o zamianie mieszkania, ale boje sie, ze jak przyjdzie do zamiany, to
    > tak bede zmuszona i jego tam zameldowac.

    Jedna rzecz mnie zainteresowała. Na kogo jest tytuł prawny do mieszkania ?
    Nie będziesz miała problemów z zamianą (gdyby ex był już wymeldowany ale np.
    był najemcą)??

    pozdr

    Monika

  • 37. Data: 2004-09-08 07:49:25
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Jak słusznie zauważył Pshemekan, zameldowanie jest tylko formalnym
    > poświadczeniem miejsca przebywania.

    Możliwe, ale stwarza to dodatkowe problemy. Jeśli >były< narobi długów to
    komornik przylezie właśnie do tego mieszkania. Chyba lepiej wymeldować.

    Swoją drogą gdzie ona miała oczy jak brała ślub? Mało to jest porządnych
    facetów? Ale ten pewnie świetnie tańczył - dla polskich kobiet to zazwyczaj
    czynnik decydujący przy wyborze męża.

    Pzdr.

    Czapla

  • 38. Data: 2004-09-08 08:05:00
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > mysle ze jednak wiecej by sie tego uzbieralo po stronie kobiet.. ale to
    NTG

    Tak, możesz tak myśleć, ale myślę, że u podstawy Twojego poglądu nie leżą
    żadne badania statystyczne tylko Twoje wrażenie, wynikające z Twojej
    płci....

    Monika

  • 39. Data: 2004-09-08 08:14:55
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > niekoniecznie, ogladasz na wspolnej? :) (doskonaly przyklad :-)

    No tak, mnic dodać, nic ująć. Teraz będziemy sobie życie układać pod
    telenowele, najlepiej brazylijskie.

    > MIelismy kiedys takie mieszkanie i byla mozliwosc wykupienia go.

    Przemek, umiesz czytać? Agati_m napisała, że mieszkanie jest nie do
    wykupienia.

    --
    pozdrawiam
    krys

  • 40. Data: 2004-09-08 08:19:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie mógł sam kupić, chyba, że mieli rozłączność majątkową.
    > Taki mały szczegół.
    > Nie wiesz, że po ślubie ma się wszystko wspólne, bez względu na to, kto
    ile
    > (i czy w ogóle) zarabia, chyba, że zawrze się pewną umowę.

    nie zmienia faktu ze mogl sam kupic za pieniadze ktore sam zarobil.

    P.