  • 1. Data: 2005-02-09 19:30:58
    Temat: interpretacja przepisow ruchu drogowego
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Nie wiem czy to wlasciwa grupa, wiec narazie tylko mam pytanie czy na tej
    grupie sa osoby, ktore pomoglyby mi prawidlowo zinterpretowac przepisy ruchu
    drogowego?
    Jezeli mozecie - odezwijcie sie, a wtedy opisze problem.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-02-09 20:35:21
    Temat: Re: interpretacja przepisow ruchu drogowego
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl>

    > Nie wiem czy to wlasciwa grupa, wiec narazie tylko mam pytanie czy na tej
    > grupie sa osoby, ktore pomoglyby mi prawidlowo zinterpretowac przepisy
    > ruchu drogowego?

    Pisz od razu o co Ci chodzi, bo na taki post jak napisałeś nikt Ci nie
    odpowie. Tworzysz niepotrzebny ruch w sieci.

    Pozdrawiam
    Anducha

  • 3. Data: 2005-02-10 15:49:34
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Pisz od razu o co Ci chodzi, bo na taki post jak napisałeś nikt Ci nie
    > odpowie. Tworzysz niepotrzebny ruch w sieci.
    >
    > Pozdrawiam
    > Anducha

    Witam ponownie,

    Dobrze opisze problem:
    Jadac autem zdarzyla sie okazja wyprzedzenia autobusu wiec to zrobilem, ale
    po drodze bylo male skrzyzowanie (tylko jakas ulica w prawo). Skrzyzowanie
    bylo oznaczone znakiem, ale zza autobusu nie zauwazylem go. Byla rowniez
    linia podwojna ciagla. Nic nie jechalo z przeciwka i nic nie bylo za mna,
    wiec wyprzedzanie rozpoczalem jeszcze na linni przerywanej. Niestety nie
    przewidzialem, ze nie zdaze, przejechalem skrzyzowanie i wyprzedzanie
    zakonczylem takze na linii przerywanej. Jakis kilometr dalej stali
    policjanci i jak mowili obserwowali wszystko przez lornetke i popelnilem dwa
    wykroczenia: wyprzedzanie na skrzyzowaniu i przekroczenie linii podwojnej
    ciaglej. Osobiscie wydaje mi sie ze nie przekroczylem linii ale przyznaje
    sie do tego ze wyprzedzalem na skrzyzowaniu.
    Zastanawia mnie definicja przekroczenia linii.
    Pytanie mam czy slusznie mnie potraktowali?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2005-02-10 16:10:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie mam czy slusznie mnie potraktowali?

    A jak potraktowali?
    Jeśli nie najechałeś ani nie przejechałeś ciągłej linii to wykroczenia nie
    popełniłeś i powinieneś byc ukarany "tylko" za wyprzedzanie na skrzyżowanie.
    Jazda po tej "złej" stronie ciągłej linii nie jest karalna.
    Pomijam fakt, że w "starciu" w Sądzie nie miał byś szans przeciw zeznaniu
    policjanta, że jednak tą linię przejechałeś;)

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-02-10 16:46:21
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pomijam fakt, że w "starciu" w Sądzie nie miał byś szans przeciw zeznaniu
    > policjanta, że jednak tą linię przejechałeś;)

    Witam,

    Dzieki na info. Tak tez staralem sie im to wytlumaczyc, ale jedyna
    odpowiedzia bylo, ze moge nieprzyjac mandatu itd, a jak napisales "szary"
    czlowiek nie ma szans w sadzie, wiec nie ryzykowalem tylko mandat przyjalem.
    Ukarali mnie za dwa wykroczenia. Pytanie czy teraz to mozna jakos starac sie
    "odkrecic" bo 10pkt karnych to nie malo :)

    Grzegorz

  • 6. Data: 2005-02-10 17:17:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

    > Jazda po tej "złej" stronie ciągłej linii nie jest karalna.

    ???

  • 7. Data: 2005-02-10 18:56:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ukarali mnie za dwa wykroczenia. Pytanie czy teraz to mozna jakos starac
    > sie "odkrecic" bo 10pkt karnych to nie malo :)

    Jak mandat przyjąłeś to po "ptokach " (choć jakbyś nie przyjął mogłoby być
    gorzej).

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-02-10 19:17:07
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jak mandat przyjąłeś to po "ptokach " (choć jakbyś nie przyjął mogłoby być
    > gorzej).
    >
    > Pzdr
    > Leszek
    Witam,

    Moze ulze sobie i zloze skarge na tego policjanta w Komendzie Glownej (jest
    jakis adres email do tego) i jeszcze zamierzam zadzwonic do tej komendy i
    powiedziec zeby wyslali go na szkolenie :)

    Grzegorz

  • 9. Data: 2005-02-11 14:42:37
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 10 Feb 2005 20:17:07 +0100,
    Grzegorz <g...@p...onet.pl> screamed:

    > Moze ulze sobie i zloze skarge na tego policjanta w Komendzie Glownej (jest
    > jakis adres email do tego) i jeszcze zamierzam zadzwonic do tej komendy i
    > powiedziec zeby wyslali go na szkolenie :)

    Raczej bym tego nie robil. W koncu przyznales sie do winy (mandat).

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 15:42:13 user up 10519 days, 3:37, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Performance proven: It works through beta test.

  • 10. Data: 2005-02-11 15:20:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Moze ulze sobie i zloze skarge na tego policjanta w Komendzie Glownej
    > (jest jakis adres email do tego) i jeszcze zamierzam zadzwonic do tej
    > komendy i powiedziec zeby wyslali go na szkolenie :)

    I napisz, że byłeś wtedy pijany a oni łamiąc prawo puścili cię nie
    zabierając prawka;)

    Pzdr
    Leszek