  • 11. Data: 2005-02-11 18:54:20
    Temat: Re: interpretacja przepisow ruchu drogowego
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Raczej bym tego nie robil. W koncu przyznales sie do winy (mandat).
    >
    > Artur

    Witam,

    Dlaczego nie? Co ryzykuje? Przyznalem sie do winy bo wybralem mniejsze zlo.
    W sadzie 100% przegrana :((
    Oni jak i ja nic nie udowodnimy, wiec sad bedzie polegal na slowach i
    wiadomo czyje beda wiarygodne ;)

    Grzegorz

  • 12. Data: 2005-02-11 18:58:33
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > I napisz, że byłeś wtedy pijany a oni łamiąc prawo puścili cię nie
    > zabierając prawka;)
    >
    > Pzdr
    > Leszek
    Witam,

    A tak powaznie co ryzykuje skladajac skarge?

    Grzegorz

  • 13. Data: 2005-02-11 19:04:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A tak powaznie co ryzykuje skladajac skarge?

    Z treścią jaką ja podałem?
    Zarzut z art. 234 K.K. (krótko pisząc -przesrane;)))
    A pożytku wcale.Na drugi raz uważaj na skrzyżowania.

    Pzdr
    Leszek