  • 1. Data: 2005-02-09 17:08:26
    Temat: Casus cywilne - egzekucja.
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Sytuacja nastepujaca :

    Licytacja nieruchomosci, kupuje osoba X.
    Nastepuje przybicie, pozniej przysadzenie wlasnosci.
    Wowczas osoba X orientuje sie, ze popelnila fatalna pomylke, gdyz jego
    zamiarem byl zakup nieruchomosci na rzecz spolki jawnej, w ktorej jest on
    wspolnikiem. W wyniku pomylki zakupil on nieruchomosc jako osoba fizyczna,
    pan X.
    Jak, ograniczajac wszelkie koszty do minimum, wyprostowac sytuacje?

    --
    > Zeby Polska mogla sie wreszcie normalnie rozwijac, konieczne jest
    > zerwanie z ukladem kontraktowym zawartym
    > w 1989 roku pomiedzy PZPR a agentura zydowska z Solidarnosci.
    moje zdanie jest następujące: terefere bum cyk cyk

  • 2. Data: 2005-02-09 17:28:56
    Temat: Re: Casus cywilne - egzekucja.
    Od: PINTO <d...@g...pl>

    Użytkownik js napisał:

> [...]
    > fizyczna, pan X.
    > Jak, ograniczajac wszelkie koszty do minimum, wyprostowac sytuacje?

    No chyba wprowadzić aportem do Spółki. Powiększa tym samym udziały.

  • 3. Data: 2005-02-09 18:59:21
    Od: h...@i...pl (HuSadam)

> [...]
    > pan X.
    > Jak, ograniczajac wszelkie koszty do minimum, wyprostowac sytuacje?

    Umowy zawarte na podstawie błędu są nieważne. Wnieść do sądu o unieważnienie
    czynności prawnej przeniesienia prawa własności.
    HuSadam

    TANI hosting, DUUUUUUUZO transferu... > http://link.interia.pl/f1846

  • 4. Data: 2005-02-09 19:05:52
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    HuSadam napisał(a):
    > Umowy zawarte na podstawie błędu są nieważne.

    tak?

    KG

  • 5. Data: 2005-02-09 21:57:10
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>