    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: interpretacja przepisow ruchu drogowego
    Date: Thu, 10 Feb 2005 17:46:21 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@dmp101.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > A jak potraktowali?
    > Jeśli nie najechałeś ani nie przejechałeś ciągłej linii to wykroczenia nie
    > popełniłeś i powinieneś byc ukarany "tylko" za wyprzedzanie na
    > skrzyżowanie.
    > Jazda po tej "złej" stronie ciągłej linii nie jest karalna.
    > Pomijam fakt, że w "starciu" w Sądzie nie miał byś szans przeciw zeznaniu
    > policjanta, że jednak tą linię przejechałeś;)
    >
    > Pzdr
    > Leszek
    Witam,

    Dzieki na info. Tak tez staralem sie im to wytlumaczyc, ale jedyna
    odpowiedzia bylo, ze moge nieprzyjac mandatu itd, a jak napisales "szary"
    czlowiek nie ma szans w sadzie, wiec nie ryzykowalem tylko mandat przyjalem.
    Ukarali mnie za dwa wykroczenia. Pytanie czy teraz to mozna jakos starac sie
    "odkrecic" bo 10pkt karnych to nie malo :)

    Grzegorz