    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: interpretacja przepisow ruchu drogowego
    Date: Thu, 10 Feb 2005 16:49:34 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@dmp101.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > Pisz od razu o co Ci chodzi, bo na taki post jak napisałeś nikt Ci nie
    > odpowie. Tworzysz niepotrzebny ruch w sieci.
    >
    > Pozdrawiam
    > Anducha

    Witam ponownie,

    Dobrze opisze problem:
    Jadac autem zdarzyla sie okazja wyprzedzenia autobusu wiec to zrobilem, ale
    po drodze bylo male skrzyzowanie (tylko jakas ulica w prawo). Skrzyzowanie
    bylo oznaczone znakiem, ale zza autobusu nie zauwazylem go. Byla rowniez
    linia podwojna ciagla. Nic nie jechalo z przeciwka i nic nie bylo za mna,
    wiec wyprzedzanie rozpoczalem jeszcze na linni przerywanej. Niestety nie
    przewidzialem, ze nie zdaze, przejechalem skrzyzowanie i wyprzedzanie
    zakonczylem takze na linii przerywanej. Jakis kilometr dalej stali
    policjanci i jak mowili obserwowali wszystko przez lornetke i popelnilem dwa
    wykroczenia: wyprzedzanie na skrzyzowaniu i przekroczenie linii podwojnej
    ciaglej. Osobiscie wydaje mi sie ze nie przekroczylem linii ale przyznaje
    sie do tego ze wyprzedzalem na skrzyzowaniu.
    Zastanawia mnie definicja przekroczenia linii.
    Pytanie mam czy slusznie mnie potraktowali?

    Pozdrawiam
    Grzegorz