  • 1. Data: 2005-02-09 16:52:23
    Temat: Czy ktos moze polecic mi adwokata w Lublinie?
    Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl>

    Bardzo prosze jesli ktos wie polecic mi solidnego i odpowiedzialnego adwokata
    w Lublinie. Mam wprawdzie adwokatke ale musze z niej zrezygnowac bo nic nie
    robi zalatwianiem spraw obciaza moja corke a ona adwokatka ogranicza sie do
    naklejenia znaczka na koperte i wyslania pisma jesli jest potrzeba. Juz
    zawalila termin co mnie kosztowalo dodatkowo 180 zl. Sprawa dotyczy
    zatwierdzenia rozwodu na terenie Polski, ktory byl przeprowadzony w USA. Nie
    moge sobie z tym poradzic potrzebny jest adwokat ktory zalatwi sprawe od
    poczatku do konca bez angazowania mojej rodziny. Ja moge dostarczyc tylko te
    dokumenty ktore potrzebne sa z USA.