  • 1. Data: 2005-02-09 18:22:31
    Temat: info o clach na produkty z USA
    Od: "kwazimodor" <k...@p...onet.pl>

    witam:)
    mam pyt: szukalem w googlach wpisujac rozne hasla i jakos konkretnej
    odpowiedzi znalezc nie moglem:( potrzebuje info (dokladne) o stawkach
    celnych na produkty z USA no i w druga strone tez
    z gory thnx

  • 2. Data: 2005-02-09 18:31:13
    Temat: Re: info o clach na produkty z USA
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    kwazimodor <k...@p...onet.pl> wrote:
    > mam pyt: szukalem w googlach wpisujac rozne hasla i jakos konkretnej
    > odpowiedzi znalezc nie moglem:( potrzebuje info (dokladne) o stawkach
    > celnych na produkty z USA no i w druga strone tez

    TARIC

    http://europa.eu.int/comm/taxation_customs/dds/en/ta
    rhome.htm

    P.

  • 3. Data: 2005-02-09 19:23:58
    Od: "kwazimodor" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > TARIC
    > http://europa.eu.int/comm/taxation_customs/dds/en/ta
    rhome.htm
    thnx, bylem tam ale i moglem sie polapac-widac jakis zly biorytm dzis mam:P
    a czy dobrze obczajam ze to:
    http://www.europa.eu.int/comm/taxation_customs/dds/c
    gi-bin/tarduty?ProdLine=80&Type=0&Action=1&Lang=PL&S
    imDate=20050209&YesNo=1&Indent=-1&Flag=1&Test=tardut
    y&Periodic=0&Download=0&Taric=4202&Country=US%2F0400
    &Day=09&Month=02&Year=2005
    znczy, ze nie ma zadnego cla?? aha, i czemu pisze o lotniczym zawieszeniu
    taryfowym - tzn, ze nie ma na transport samolotem a co z frachtem morskim
    np?

    > P.
    pozdr

  • 4. Data: 2005-02-09 19:51:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    kwazimodor wrote:

> [...]
    > znczy, ze nie ma zadnego cla?? aha, i czemu pisze o lotniczym
    > zawieszeniu taryfowym - tzn, ze nie ma na transport samolotem a co z

    To nie dotyczy rodzaju transportu,
    tylko przeznaczenia towaru.
    Poczytaj opisy na:
    http://www.euroinfo.org.pl/prawo/index.php?a=1910