  • 1. Data: 2003-05-17 12:38:39
    Temat: intercyza???
    Od: "miniu" <m...@o...pl>

    Zamierzam sie ozenic.Prowadze dzialalnosc gospodarcza i w zwiazku z tym mam
    pytanie? Jak zawrzec intercyze z przyszla zona - aby nie miala prawa do
    mojej firmy? Nie wiem jak sprecyzowac moje pytanie. Chodzi o to, aby moja
    firma pozostala moja firma - a okreslic jakas kwote miesieczna z dochodu -
    jako kwote wspolnoty . Chyba cos pokrecilem - ale czekam na info
    Dzieki

  • 2. Data: 2003-05-17 20:28:37
    Temat: Re: intercyza???

    Nie zastanawiaj się tylko idź do notariusza, on będzie wiedział jak taka
    umowa powinna wyglądać, pozatym będziesz miał wiarygodnego świadka w
    przypadku ewentualnych problemów z żoną ....
    (oczywiście wcześniej udaj się do notariusza, aby skonsultować z nim
    szczegóły umowy, a następnie z przyszlą małonka udasz się w celu podpisania
    umowy...

    pozdrawiam

    ps...
    jesteś pewny, że chcesz się pogrążyć ?