  • 1. Data: 2003-05-17 16:20:02
    Temat: Re: Jak odejść ?
    Od: "zofija superluta" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Joanna" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ba5g2j$5n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Mam pytanie odnośnie urlopu na żądanie (4 dni).
    > Czy pracodawca może odmówić tego urlopu osobie,. która jest na
    wypowiedzeniu
    > (osoba ta sama złożyła wypowiedzenie) ?
    > Jak i kiedy go o tym zawiadomić ?
    >
    > Joanna

    z tego co pamietam kiedys to byly dwa dni, jezeli chodzi ci o urlop w celu
    poszukiwania pracy. ale moze sie zmienilo. i tego, z tego co pamietam,
    pracodawda nie moze odmowic.

  • 2. Data: 2003-05-17 19:44:52
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    Joasi chyba chodzi o tzw. "kacowe"
    To są dni na żądanie, o których wybraniu nie uprzedzasz pracodawcy, tylko
    dzwonisz do niego rano i mówisz: "nie przyjdę dzisiaj, ani przez następne
    trzy dni - proszę wypisać mi 4 dni urlopu na żądanie".
    Może Cię zwymyślać (i napewno tak zrobi), natomiast nie może odmówić Ci
    udzielenia tego urlopu.
    pozdrawiam
    ewcia

  • 4. Data: 2003-05-18 16:57:59
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Mon, 19 May 2003 17:22:02 +0200, "Joanna"
    <t...@i...pl> napisał:

    >Ewo,
    >Własnie o taki urlop mi chodzi.
    >A czy o tym można powiadomić pisemnie i dac to powiadoienie wczeniej ?
    >Joanna
    >

    >Użytkownik "Ewa" <m...@m...pl> napisał w wiadomoci

    Po pierwsze ustaw zegar, bo mam wrazenie jkaby mi wielo jeden dzien z
    mojego cennego zycia.
    Po drugie, na pismie jest zawsze bezpieczniej, bo masz dowod.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 5. Data: 2003-05-19 15:22:02
    Od: "Joanna" <t...@i...pl>

    Ewo,
    Własnie o taki urlop mi chodzi.
    A czy o tym można powiadomić pisemnie i dac to powiadoienie wcześniej ?
    Joanna