  • 1. Data: 2006-01-27 10:57:24
    Temat: hub dc++
    Od: Kicer <n...@n...nospam>

    Witam

    Czy jest mozliwe uruchomienie serwera dc++ legalnego w świetle prawa?
    Co musze zrobic zeby uzytkownicy sami byli odpowiedzialni za to co
    udostepniaja? Gdzie moge o tym ew. poczytac?

    pozdrawiam
    --
    Kicer, gg: 3729519, kicer na poczta fm

    - Stirlitz co jest lepsze radio czy gazeta? - zapytał podejrzliwie Müller.
    - Gazeta, w radio nie zawiniesz śledzia - odparł spokojnie Stirlitz.

  • 2. Data: 2006-02-03 22:16:39
    Temat: Re: hub dc++
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    hehehe, nie wiem ale może prawnicy nie wiedzą co to hub dc++, domyślam się
    że to coś w rodzaju trackera ale to pewnie też nie wiele rozjaśni;)

  • 3. Data: 2006-02-03 23:23:11
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Joanna

    > hehehe, nie wiem ale może prawnicy nie wiedzą co to hub dc++, domyślam się
    > że to coś w rodzaju trackera ale to pewnie też nie wiele rozjaśni;)

    Swoja droga slyszalem, ze chyba Disney czy inna siec zamierza w kilku
    panstwach uruchomic platna siec p2p... Nie moge znalezc tego newsa, ale
    cos takiego czytalem...

    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 4. Data: 2006-02-03 23:42:44
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    niektóre serwery torrenta podobno są płatne (tzw. koszty utrzymania
    sprzętu:D)