  • 1. Data: 2006-01-27 11:11:31
    Temat: marketing i prawo
    Od: "MM" <g...@w...nospam.pl>

    Witajcie,

    Własnie sobie powoli zbieram informacje o prawie antyspamowym i wszedzie
    widze konkretne zagadnienia dotyczace poczty elektronicznej i konsumenta.
    Ciekawy jestem jak wygladaje te zagadnienia w odniesieniu do faksu i
    telefonow (telemarketingu). O ile w PL ustalilem, ze praktycznie (o ile nie
    jest sie z definicji konsumentem) to mozna do mnie (do firmy) przesylac tony
    faxow z ofertami oraz wydzwaniac i jestem bezradny. Jak to wyglada w innch
    krajach ?

    Zdaje sie w UK (UE) istnieje mozliwosc zastrzezenia, ze nie zyczymy sobie
    tele(fax)marketingu ale czy nie dostyczy to znowu tylko konsumentow tylko ??
    Wygoglowalem ze w USA faxowanie jest karalne ale czy znowu tutaj dziala
    ochrona konsumenta czy tez wszystkich ??

    Please jezeli macie jakies fajne linki do opracowan prawa UE i byc moze
    innych krajow w tej materii to bede dzwieczny. Moze byc po polsku lub
    angielsku.

    Pozdrawiam Serdecznie !!
    MM